Call



Nu-mi amintesc daca am mai spus chestia asta vreodata, probabil ca am mai spus-o dar am uitat-o asa cum, mai mult ca sigur, o voi uita din nou. Motiv pentru care adeseori mi se intampla intr-o zi cam tot ce am scris in zilele ce au trecut. Anyway, intamplarea asta este suficient de selectiva incat sa ma plictiseasca, fiindca din tot ceea ce scriu, devine scenariu al viitorului meu, doar partea plictisitoare, dovada a faptului ca intamplarea este suficient de lenesa incat sa puna in practica partea usoara: avem tiparul, croim, nu avem tiparul, nu croim. Lasam itele sa se razboiasca intre ele, pana cand se tese o poveste noua. Nefericirea face ca memoria itelor sa teasa la nesfarsit aceeasi si aceeasi poveste, chiar daca personajele se numesc altfel.
Ieri am bantuit prin librarii. Ce altceva puteam face intr-o zi umeda, vantoasa si rece de martie? Pe unele le-am gasit inchise si mi-am amintit de Gmunden, oraselul unde intamplarea m-a condus fix in ziua in care ghildele iesisera in strada si oamenii umpleau golul creat de lasarea la vatra a zeului comert, cu dans, antren si voie buna in aer liber.
“Azi este mainele de care ieri te temeai“. Uite, vezi, nu m-am temut nici o clipa ca o sa-mi stric ziua intrand intr-o librarie ca sa ma incarc static negativ cu gandul ca nu exist, cata vreme nu ma va cumpara nimeni, nu ma va rasfoi nimeni, nu-si va saliva nimeni pe aratator doar ca sa ma intoarca eficient, astfel incat sa nu piarda nici o pagina, rand, cuvant, semn de punctuatie.
« Intr-o zi o sa intru in magazinul unde se vand carti. O sa ma duc fix la raftul unde ma asteapta si, inainte de a-l lasa sa ma vada, o sa-mi sau jos fata si o sa-mi pun masca de cititoare. Abia apoi il voi lua in brate si il voi rasfoi ritualic pana in locul special amenajat unde voi plati pretul libertatii de a iesi cu el din magazin.
Acasa il voi aseza la locul lui. Unde voi indeplini ritualul de sex neprotejat. Nu inainte de a ma dezbraca de corpul in care am fost blestemata sa ma vantur prin lume. »

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica