Joc de cuvant



Multumesc, Domnilor! Trebuie sa va spun ca am mai primit tot atatia “imi place”pe facebook doar cand i-am scris lui Mugur Grosu ca, iconografic vorbind (desi il vedeam pentru prima oara) Marlboro Man poate fi concediat si ca dincolo de camasa lui se vede marea :).
Well, Vlad, daca tu nu vrei, poate vrea Silviu, care se poate da drept Pavel. S-ar face astfel o reparatie pe linie de succesiune, Petru dovedind, prin mostenitorii sai, ca nu a fost in firea lui/lor atunci cand a schimbat sensul si intelesul unei metafore. Iata motivul pentru care am ajuns sa iubesc romengleza, fiindca referitor la rock, nu exista nici un dubiu.

ei bine, faca-se voia ta.


draga ani, eu tot incerc sa ies din intuneric, si tu tii sa ma bagi la loc. ma opun, iconografic vb...

Eu, una, n-am nimic impotriva ca mosul asta de-l propuneti dumneavoastra sa fie papa, d-le Aldea, dar ma gandesc ca Biserica se afla intr-o grava eroare si dezechilibru. Oamenii, prin reprezentantii sexului lor papal, au gresit cand au comis Marea Schisma, rupand Biserica in doua, si o parte si cealalta revendicand dreptul de reprezentant al partii luminoase a lui Dumnezeu. Domnule, Dumnezeu este si lumina si intuneric, Dumnezeu este Unul. Deci si Drac.
Asadar, repet, il pot recunoaste pe mos ca papa pe lumina, dar va propun pe dumneavoastra ca reprezentant al sexului dumnezeiesc pe intuneric. Un argument forte ar fi ca, cel putin d.p.d.v. iconografic, aratati al dracului de bine.
Cu respect, o potentiala enoriasa. Dracoasa.

Deci eu nu stiu altii cum sunt, dar eu cand sunt suparata, adica SUPARATA, zambesc. Merg pe strada si zambesc, pentru ca ma gandesc ca nu-i nimeni vinovat fiindca imi tuna mie si-mi fulgera, si ca n-am nici un motiv sa impart supararea mea cu ei. Ma gandesc ca le au si ei pe ale lor.
Dar cand sunt vesela, adica VESELA, merg pe strada si rad. Cateodata ma prefac ca vorbesc la telefon, ca sa nu ma creada lumea nebuna, ca ce motiv am eu sa rad, cand lor le tuna si fulgera. Asa si azi, ma intreaba un batranel ca de ce rad. Sa-i spun si lui, ca vrea si el sa rada. N-am vrut sa-i spun, nu merita. De fapt am vrut sa evit nefericirea unei neintelegeri.
L-am intrebat afisand un aer distrat:
-Am ras :)
-Da. Ziceti-mi si mie, sa rad si eu.
-Eh, zic, rad si eu ca prostul de ce-si aduce aminte.
Mai devreme asistasem la o scena care m-a inspirat. Ma gandeam ca eu nu mai vreau sa avem lei in Romania. Lei, adica plasticutele alea de le zicem bani. Eu vreau sa avem lupi sau ursi. Sau mai bine mistreti. Cum au croatii jderi, kuna pe intelesul lor. Sau boi.
Sa intri dimineata in macelarie si sa zici:
-Buna dimineata, ce mai faceti? Cat mai costa azi un kg de carne de vita?
-22,00 de boi.
Sau, mai pe la pranz sa vrei sa mergi in centru, sa iei masa la La Mama si, in acest scop, intrebi la statia de bus:
-Nu va suparati, cat mai costa o calatorie RATB?
-Un bou si 30 de vitei.
-N-am marunt, va dau un bou si jumatate si imi dati restul.

Profetia era despre a avea sau a nu avea par pe limba. Nu te prindeai din prima de faptul ca ghidusia cu testul de IQ era de fapt o capcana in plasa careia daca picai, trebuia sa iesi la tabla si sa scrii pana iti intra in capul ala sec, propozitia ce avea ca parte principala plopul, ca parte secundara, micsuneaua si ca miez ideea ca negrul nu slabeste, ci inalta in aceeasi masura in care dovedesti slabiciune pentru pletosi. Ca parul din imagine




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica