Concluzie



In prima zi, in globul magic, am vazut patru femei: tanara, matura si batrana. Pe a patra scria “Romania TV”. Pana sa le vad, puteam sa jur ca sunt femeie si ca sunt romanca, dar nu, nu sunt. Nici una, nici alta. Apoi am vazut o Doamna si un Domna care au zis ca sa nu ne necajim, pentru ca in Romania traiesc trei categorii de oameni: oameni, oameni si oameni. Ce bine, am zis, sunt om. De fapt, oama. Apoi a aparut o oama care a zis: "oamenii, indignati de faptul ca vaduva a fost alba si nicidecum neagra, au strigat rusine! praf si pulbere!"etc etc.
Nah, ca nici om si nici oama nu sunt! Apoi am deconectat globul magic de la sursa. Intunericul lui mi-a devenit oglinda. M-am privit si am zis: palarie nu am, broboada nici atat, bigudiuri nu folosesc si nici nu ma intind cu placa, deci da, asa este, sunt un Cap Gol.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica