Bookmark

Cea mai proaspata amintire a mea este despre...“cea mai”.
Menta este, pe departe, cea mai pe gustul meu. Imi place si ceaiul din menta, in cocktail, in inghetata dar si proaspata, in tot felul de salate. Dar cea mai frumoasa amintire legata de menta este din Franta, la vreme de toamna, pe cand mergeam pe drumul vinului, in Alsacia. Eram pe un drumeag ce strabatea un deal pur si simplu plin de struguri. La un moment dat, cel ce se afla la volanul vanului, a oprit masina ca sa fure o para dintr-un par la care poftise ea. Mai intai m-am amarat, dar pana la urma, tot raul a fost spre bine. Pentru ca am fructificat ocazia facand poze printre randurile de vita de vie printre care m-am aventurat. Si tot mergand eu asa, am dat de o casa cu gradina cum numai in povesti am citit. Era atat de rupta de realitate, atat de calda si de frumoasa, plina de armonie si de liniste cum nu credeam pana atunci ca poate exista si in realitate.
Eh, dinspre gradina aceea venea un parfum de menta ametitor. Simtindu-l, pur si simplu am inceput a striga, cu toata forta mea, "Am ajuns in rai".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica