A vrea

Eu vreau ca ghemotoacele de zapada din varful plopului de vis a vis sa fie din bumbac.
Si puful plopului din mai, tot bumbac vreau sa fie. Si mai vreau ca toti cei ce de-a lungul contemporaneitatii mele s-au pus in slujba regiilor automone care ne-au furnizat utilitati, sa fie sclavi pe plantatia de bumac. Dar nu vreau sa le fiu eu stapana, ca e bataie de cap sa fii stapana de sclavi pe plantatia de bumbac.
Eu vreau sa am firma mea din fir de matase.
Asa, si cand ma plictisesc de matase, vreau sa fiu clienta stapanului de sclavi de pe plantatia de bumbac. Si sa-i fac lui zile fripte cu ifosele mele ca ba firul e prea rasucit, ba firul e cam moale, ba ca e prea aspru, ba ca e cam netors.  Si tot asa…



Comentarii

  1. oh, darling... lesin! :)) (a se vedea ochii dati peste cap si zbaterea pleoapelor in timp ce capul se inclina usor spre stanga)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba nu, a nu se vedea! Printrelumi, fii barbat!
      :)

      Ștergere
    2. de ce? daca raspunzi, vreau motive cel putin interesante.

      Ștergere
    3. ca sa-ti raspund si s-o fac cel putin interesant, vreau sa stiu ce intrebi.

      Ștergere
  2. Asadar, consider atitudinea pe care tu ai descris-o ca fiind nici macar una femeiasca, ci femelistica, o deviatie de la firesc si natural dobandita pe fondul unei erori de educatie sau a unei metode de educatie gresite. Este o atitudine, un comportament ce imi displac adanc, la fel cum imi repugna sa am in apropierea mea femeibarbati si/sau barbatifemei.

    Cum sa-ti spun? Am incredere in chimia mea si nu-mi propun sa-mi reprim aceste senzatii, ci sa actionez bazandu-ma pe ele.

    Concluzia este ca acasa la tine, in intimitatea ta sau in cercul tau de prieteni, cunostinte etc., poti fi cum si ceea ce vrei sa fii, dar cata vreme te gasesti pe domeniul meu si astfel imi devii aproape, va trebui sa-ti revii la firescul si naturalul tau. Simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am presupus gresit ca mi-ai citit ultimele postari. atitudinea de care vorbeam e descrisa de mine cu totul altfel decat "femelistica". imi pare oarecum rau pentru neintelegere. e mai mult o tristete de fapt. desi ai fost eleganta ca de obicei in exprimare, am perceput buze stranse si cute intre sprancene.

      nu merit atata atentie, AniS!

      Ștergere
    2. Vezi, comunicarea prin scris are limitele ei. Daca ma provocai la o iesire, pe viu mi-ai fi vazut altfel buzele, ochii si sprancenele :)

      ba da, Sam!
      :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie