A striga



Apa cu lamaie. Fara zahar, fara miere, fara indulcitori. Cafea amara. Neagra, bruna, cafenie. Ceai alb cu zahar tos, alb si el. Fluide. Lichide. Virginia Slims Menthol. Foc, fum si gand. Scrum si dor.

As vrea sa-mi regasesc bucuria din a face lucruri mici. Casnice. Domestice. Sa spal si sa degresez aragazul, de exemplu. As vrea sa nu mai fiu mincinoasa, fiindca n-am avut niciodata astfel de bucurii. Dar  vreau sa le am. Sa gasesc in spalarea aragazului, satisfactia pe care ti-o da lucrul bine facut, implinirea. Vreau sa ma simt implinita cat timp spal aragazul. Si macar un pic dupa, macar pana se murdareste din nou. Vreau sa ma bucur ca s-a murdarit iar aragzul, iar eu ma voi simti implinita iar si iar voi avea orgasm, spalandu-l. Iar si iar.
Vreau sa fiu gospodina. Si vreau ca timpul, daca tot nu mi-a rezolvat niciodata nimic, si ranile si uitarea si vindecarea lor a venit mereu si mereu de la sine catre sine, sa ma lase in pace.
Timpul nu rezolva niciodata nimic, iar pe chestia asta eu nu mai vreau timp, eu vreau bani. Banii le rezolva pe toate, inclusiv fericirea. Eu vreau bani cat sunt acum si aici, nu vreau promisiunea unui timp cat o eternitate, dupa ce nu mai sunt. Daca eternitatea mea este sa ajung-dupa ce le-am vazut, auzit, gustat, pipait, facut, indurat, bucurat pe toate-sa-mi doresc sa-mi gasesc bucuria spaland aragazul, mai bine ma duc dracului. 

Comentarii

  1. Bucuria aia de a face lucuri casnice marunte o am, din cand in cand, nu stiu prin ce miracol. In rest, ma omoara cu zile, din cauza ca le percep ca pe o pierdere de timp pretios :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica