A nu ști


Nu am știut, nu știu și nu voi ști niciodată câți de “I”

E ca și cum mergi pe stradă. Și nu e chiar stradă, e mai degrabă culoarul unei galerii comerciale. Ba din stânga, ba din dreapta, de dincolo de vitrine, te atrag, te ispitesc și te vor pentru ele, diverse obiecte despre care nu știai nimic. De la nu știai că există, nu știai că le vrei și până la nu știai că-ți trebuie. Și le vrei, vrei măcar să pui mâna pe ele, să le probezi, să le atingi, însă ușile sunt închise.
“Inainte de asta trebuie să înveți să produci niște bani”, se auzi la un moment dat, vocea unei comerciantului.  La vremea aceasta, vinul din Italia are cel mai bun preț. Ai putea încerca măcar să scoți din informația asta un profit”.
Nu mă pretez micului trafic de frontieră, mă tem că ajunsă în Italia, mă pot pierde pe strazile Orașului la care am visat și despre care nu voi ști niciodată cum este în realitate.
“Vrei sau nu? Sau nici tu nu știi ce vrei?”
Știu ce nu vreau.
.................................................................................................

Mi-am pierdut ideea. M-am oprit din scris și mi-am plimbat ușor degetele pe tastatură, fără să știu ce va urma. Nu știu cine a gândit tastatura și a așezat literele așa cum sunt așezate, nici nu știu dacă există o logică în toată afacerea asta, știu doar că la un moment dat am ajuns să mângâi cu degetul mare de la mâna dreaptă, cuvantul “Trust”.
Și am știut.

Comentarii

  1. fara nici o legatura cu ce-ai scris tu, literele pe tastatura au fost asezate in forma actuala de catre Christopher Latham Sholes, cu ajutorul asistentilor sai, Carlos Glidden si Samuel Soule in 1867. in 1872, Thomas Alva Edison inventeaza masina de scris electrica. pe tatal lui Alva in chema Samuel Edison... ghici de la ce vine sam :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica