marți, 13 noiembrie 2012

Everest


Vântul avea un aer al dimineții ce-mi amintea de spuma laptelui. Se ascunsese pe după blocul cenusiu, fix în vârful celui mai scund dintre cei trei plopi aliniati în scara măgarului. Nu prea i-a convenit că l-am văzut și a dat să se amestece iar cu întunericul, însă l-a trădat propria-i luminozitate. Îl aveam la mână. I-aș fi putut specula în fel și chip slăbiciunea. Întunericul m-a privit în ochi până am  înțeles că Irisul al meu e și că, tot ce-i mai rămâne lui de făcut e să se deghizeze în sprânceană, până când mă voi hotărî a cui undă îmi este mai aproape: a Astrului Alb sau a Ledului Albastru.
De aici s-a iscat o gâlceavă fără precedent între artă, religie și istorie. Steaua Stelelor a mârâit în somn, răstindu-se la ursitoare și imputându-le ambiguitatea de care au dat dovada atunci cand au fost rugate să contribuie la rețeta din care am fost plămădită. Ursa Mare și-a asumat întreaga responsabilitate, lăudându-se totuși cu reușita de a-mi fi insuflat un aer de popularitate. Ursa mică se băgă și ea în seamă, amintindu-le suratelor ei faptul că nici abilitățile de navigator pe care mi le-a dăruit nu sunt tocmai la-ndemâna oricui. Atunci Luna, specializată în iluminarea Nopții, își spălă Mâinile Cerești și, înainte de a stinge lumina, zise:
-Nu uitați faptul că ingredientul principal este Sângele. Dacă veți tăcea o clipă, îi veți auzi Glasul.
Primele s-au facut auzite Șoaptele Asiei, care au decis că sunt Șerpoaică, zodie de Teracotă. Imediat după s-au auzit vocile Nord Americanilor Cherokee, care m-au revendicat ca fiind Geamăna lor Apașă.
Sud Americanii au tras imediat semnalul de alarmă, avertizându-i pe toți că nu trebuie subestimată o Pasăre de Pradă și m-au numit, cu respectul cuvenit, Cozcaquauhtli. Fiindcă numai ei au văzut scrisul de pe bustul maioului meu orange. Părul meu negru, la pachet cu Capul Bunei Speranțe, mi-au fost dăruite de Africa.
Când toate acestea au fost numite, Australul a cerut permisiunea Noii Zeelande și m-a invitat la Dans :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu