Madrid



Ma plictiseam. Ma plictisisem de scris, ma plictisisem de citit, de muzica si film, de praful unei plimbari, de mersul in gol. Ma plictisisem de zgomot, ma plictisisem de moarte. Ma plictisisem de somn si ma plictisisem de veghe. Mancam. Cand dulce, cand sarat, cand acrisor, cand cald, cand rece. Ma plictisisem de mancat. Exact cand totul parea a fi pierdut in detrimental nimicului, mi-am amintit ca am ceva de lucru. Tot amanasem lucrarea aceea. Nu o consideram o prioritate fiindca nu-mi aducea nici o recompensa.
Am lucrat toata ziua mea libera. Am lucrat cu spor si cu chef pana mi-am zis, gata, mai e si maine o zi.
Si daca va fi ca maine sa nu fie, cel putin mi-am incheiat seara avand satisfactia lucrului gratuit, dar bine facut. Si, desigur, cu o portie de tiramisu home made si un pahar cu Armagnac.
A la votre :)

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica