Beijing

M-am sculat cu melodia asta in cap. M-am mintit spunandu-mi ca o pot fenta ca si pana acum, fiindca nu este prima dimineata cand ma scol pe muzica ei. OK, zic, deci insisti. E clar ca tinta ei este o noua revelatie. Am inceput deslusirea
incalcitelor cai ale mintii mele, cu ceea ce stiam si trebuie sa recunosc ca a fost o vreme cand am cochetat cu ideea ca in viata viitoare vreau sa fiu barbat, gandindu-ma ca astfel voi avea ce sani vreau eu. Dar am abandonat-o, din respect pentru sanii mei de acum, care si-au dovedit fidelitatea fata de scopul lor generic, genetic, al genezei si, fara falsa modestie, al genialitatii lor creatoare.
Anyway, revelatia acestei dimineti a fost aceea ca, atata timp cat nu se tine cont de dorintele, visele, nazuintele, rugamintile si rugaciunile noastre, de dorinta aceea intrinseca, bine ascunsa in nucleul celulei de baza a inconstientului nostru, nu existam.
In fine, nu stiu daca voi existati sau nu, dar eu, una, cu certitudine nu exist.
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie