Apropos de Japonia

Imi beam in dimineata aceasta cafeaua privind pe fereastra pe ale carei geamuri abia spalate, ploaia isi lasase urmele de praf. Sau poate ca praful este tot ce ramane dupa potopul meu. Al meu, fiindca despre fereastra mea vorbesc.
Ma gandeam, pe atat de obiectiv pe cat imi permite propriul subiectivism, si imi imaginam ca evoluez cu un exercitiu la paralele. Inegale, cum altfel. Vedeam Japonia pe harta si-mi aminteam despre cunostintele referitoare la conditiile ei geografice: clima, relief, flora, fauna, resurse naturale, densitate a populatiei si inidicatori economici. Paralela mica.
La paralela mare, o Romanie cu munti si campii si vai si mare si rauri si paduri si gaze si petrol si grau si clima temperata si podisuri si vanat si pasuni si vaci si boi si oi si capre si rate si gaste si curcani si gaini si cocosi si un vaiet general, un cantec de jale, o doina a suferintei lor izvorata din complexul generat de refrenul "nu ne-am nascut in locul potrivit".

Cine "ne-am"?
Prost.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica