Aiurea

Tu chiar credeai ca stiu ceva despre Japonia? Am bluffat! Chiar ti-ai imaginat ca am avut vreodata habar despre Japonia, mai mult decat am citit  in "Shogun"-ul lui James Clavell, sau am rasfoit printre "Dragostea si moartea si valurile" scrisa de Yasushi Inoue sau am vazut in "Babel"-ul lui Alejandro González Iñárritu ori in "Inception"-ul lui Christopher Nolan? Chiar crezi ca este suficient sa ma intalnesc o data cu Dai Sono la Nan Jing si gata, sa cunosc Japonia ca pe propria-mi palma?
Si apoi, orice tara e mica pe harta in comparatie cu aria talpilor mele pe pamant. Stii foarte bine ca alta realitate nu exista in afara celei cuprinsa intre talpi si orizontul campului vizual.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica