Misiva

Taci ca o placa stricata! Ca o placa stricata se repeta tacerea ta! Ce cauti tu aici? Vreau sa stiu si eu ce cauti tu aici. Ca in reclama de la CORA, stii de ce revii? Daca stii vreau sa-mi spui si mie.

Uite, eu iti spun ca in dimineata asta am realizat ca spre deosebire de Annie Lenox, demonii mei sunt de zi, nu de noapte. Noaptea eu dorm. Dorm ca un bebelus. Cateodata chiar ma simt un bebelus si ma trezesc cu o mana in chiloti care cauta sa stie daca m-am udat.

Si atunci desfac picioarele si, tot ca un bebelus, ma pis pe cerul tau albastru. Al tau si al mortilor matii. Ma pis cu jet si cu sete pe albastrul tau de numauita si, in timp ce eu ma pis, din maronul pamantului rasar lucratori de la ADP si pomi si iarba si flori si gradini si leagane pentru copii si pentru COPII.

You’re welcome.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica