Draga jurnalule,

Nici un email nou.

Asta daca este sa ignor ultimul mesaj expediat de la adresa presedintei nou alese in adunarea generala extraordinara ce a avut loc in timpul vizitei primarului de sector. Cat de ingenua aceasta rugaminte a ei de a printa si a expune la avizier imaginea chilotilor barbatesti scosi cu sarpele din canalizarea unde fusesera indesati, in chip de vendeta a celui ce a fost si nu mai este si este ca si cum nu ar fi fost. Ete, nah, da’ ce, eu sunt imprimeria nationala?

Afara-I belit gardul, dar de la inaltimea ferestrei mele se vede ca si cum mi-as fi dat cu tesla peste faberjeele pe care nu le am, dar a caror durere s-a localizat in relatia relativului cu relativitatea.

Deci draga jurnalule, nu stiu cat de national ai reusit tu sa fii, dar stiu cat de planetara mi-e durerea faptului ca in meciul dintre America si Romania, invingatoare la puncte a iesit Rusia.


 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica