Mutu-i blogu'

Hai ca va scriu aici, ca si asa nu stiam ce sa mai scriu :)

@DD:
Baltagul este varianta crestineasca vechi-testamentara a Mioritei, adica aceea in care femeia aplica pilda "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte", plus ca nu-i putea face parastas si pomenire barbatului, pana nu-i razbuna acestuia moartea.
Nadajduiesc ca, pe undeva, ascuns ori pierdut printre anonimi, s-a nascut si traieste scriitorul care sa scrie varianta mega a Mioritei, aceea in care Moldoveanul se ridica si le-o trage meserie Ungureanului si Vranceanului cu mesajul "toate ca toate dar pana la oile mele! Oile mele sunt oile mele...oi...oi...oi".
Ce zici, as lua bacul cu o astfel de prezentare a popularului mioritic cult? Sau  a culturii populare mioritice?

@Daniela,
Atunci poate pe Grig? :)
Eh, stiu ca in fiecare barbat se gaseste cate un Vlad, cate un Grig, cate un Ovidiu, dar ce sa te faci, ca nu-i lasa Stefan sa se manifeste. Dumnezeule, e plina lumea de Stefani!

Daniela, stii cum este sa stii ce este "al meu"..."a mea, ai mei, ale mele"? Stii cum este sa stii sa alegi fara sa stii s-o faci? Stii cum este sa ti se limiteze libertatea de a alege? Incepe inca prin ritualul taierii motului, a ruperii turtei, cand copilului i se da spre alegere, asezate pe o tava, alegerile oricui numai ale lui nu, sau in fine, doar partial ale lui.

Caut perfectiunea doar in mine, nu si in ceilalti.

Comentarii

  1. Să le impunem nu e totuna cu a-i îndruma, a-i ghida în alegerile lor.Sistemul nostru de învățământ, reformat la fiecare pauză de țigară, are multe hibe... departe de mine gândul de a nega... dar Sadoveanu, n-are nici-o vină, Eminescu nici atât... iar Caragiale e chiar distractiv când vezi că istoria se repetă.
    Dacă e s-o luăm așa cum spui nici venirea pe lume nu ne aparține, e alegerea părinților e Mâna Divinității.
    Ne descurcăm cu ce avem dorindu-ne evoluție, libertate, Ani!Dar totul ca măsură a faptelor noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur, orice om isi gaseste propriile ocazii sau motive de amuzament. Unii oameni si le creeaza. Exact asa, ca la scris: unii copiaza, unii transcriu si unii sunt creatori :)
    Iar despre libertate ce sa mai spun? Majoritatea oamenilor o cauta, fara sa stie ce anume cauta. Am ajuns sa spun asta, abia dupa ce istoria mea s-a repetat in cateva randuri dupa modelul "Alchimistului".

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica