Shovels & snowless

Si.
Armatele, inclusiv cele de serafimi si heruvimi, au fost inventate pentru a-si apara propriile privilegii si, drept recunostinta pentru ca aceste privilegii le sunt satisfacute pe banii celorlalti, pe cele ale creatorului/creatorilor lor.
So,
Glorie armatei de lopeti in lupta cu nametii! Pentru ca altfel armatele si-ar fi iesit din mana, caci de multisor nu au mai dus vreun razboias cu moartea. Si, inca o data, glorie, pentru ca cea mai lupta dintre toate luptele este lupta cu viata, rezultat al faptului ca este incomparabil mai usor sa ucizi un om, decat sa-l ajuti sa traiasca.
Deci;
De felul meu merg pe principiul ajuta-te singur. Asa am fost eu conceputa sau, poate, construita. De fapt, cioplita de palmele pe care le-am primit de la dumnezeul caruia, cu atata insistenta, ii ceream ajutorul. Sau, poate, cine stie, de la cazatura mi se trage, eu traind peste noapte revelatia faptului ca da, iata, asa arata un inger cazut.
Cum?
Ca moaca mea din oglinda!
Asadar:
Desi traiesc avand convingerea ca "mai rarut e mai dragut" (cu exceptia parului, desigur) iata, pledez in favoare cobaiului :)
Pentru ca...
arms of Moses, experimentul a inceput cu mult inainte nasterii mele, undeva cam prin inaintea erei noastre.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica