Pledoarie pentru apa

Dragul meu, ce-ar fi, zic, sa-ti indrepti furiile, revolta, angoasele, agasarea si sagetile ivite din toate acestea, impotriva oamenilor ciuperca, pentru ca ei sunt cei ce ti le-au provocat, nu apa!
Ia, te rog, mesajul acesta al meu ca pe doi-trei stropi de apa rece si limpede, care sa-ti stinga scanteile, vapaile si focul de la mansarda, pana cand flacarile nu te cuprind cu totul, metamorfozandu-te intr-un dragon de foc care pustieste totul in cale, transformandu-l intr-un deșert.
Ah, daca focul tau are asupra totului efectul miraculos de a-l transforma intr-un desert, atunci...mucegaiuri alese, nah!

Gata, ca nu mai am timp de blog


...ca ma imbratisez cu oameni, nu cu biti, kilobiti, megabiti :P


Comentarii

  1. Parcă erai croită pe gâtuit păsări cântăcioase nu de mult...
    Trebuia să mă răcoreşti tu repede! :P Sper că ştii că mă revoltam împotriva celor care-mi toarnă pe gât când nu mi-e sete şi după mă pun să achit nota pentru toată planeta. Cât despre dragonul de folk...fâl, fâl!
    Spor la strâns oameni în braţe. Vezi să n-aibă ochi de cărbune şi morcov în loc de nas, că ăia sunt cam reci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca mi s-a facut pofta de comentat:D
    1. Pai si dragonul tot o pasare este, ca doar n-o fi avion!
    2. Daca nici eu...
    3. Eu nu ma imbratisez cu d'aia care au morcov in nas si ochi de mangal, ci cu d'aia care au maturi in loc de maini si joben pe cap. Ei sunt niste lorzi!

    RăspundețiȘtergere
  3. bună afternuneală, AniS!
    ui da supărată ești!
    nu-i a bună...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mai faci tu, Ben, ca de cand n-am mai vorbit...
      :)

      Ștergere
  4. Dragonule pasare sură, nu mai scoate foc pe gură...
    Ta na na!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al'eau, Domnul Inflacaratul, aici Doamna din Apa.
      V-am contactat ca sa va spun ca ma asteptam, ca feedback de la dumneavoastra, sa-mi trimiteti niste scantei care sa-mi sece valurile de spume care riscau sa se reverse intr-un tzunami de ciuda ca nu sunt si eu in topul blogurilor romanesti!
      Pam pam..

      Ștergere
    2. Mai duamna, ca nu stiu cum altfel sa-ti spun, ma leshi? Topul acela este subiectiv si reflecta o vedere dintr-un anumit unghi si regiune, recte Timisoara. As vrea eu sa fiu cu adeavarat un blogger relevant in zona romaneasca, dar nu ma pot imbata cu apa rece. Pam pam. Mai am de mancat jaratec pana sa devin din martoaga inorog.

      Ștergere
    3. Da, da, da...stiam eu ca e incomparabil mai placut sa ma mangai tu pe crestet, decat sa ma mangai eu singura :))

      Ștergere
  5. no ni la Ani!
    da ce te mână-n luptă?
    ne lași baltă...
    amare lacrimi oi vărsa!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am să-l rog pe Tpîrceanu
    Să mă scoată din impas.
    (Nu cred c-a trecut nici anul
    Mă-înțepai - erai un as!)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Mi se părea că e un basm
    Când gloanțele veneau din vale,
    Spre mine cu entuziasm,
    Și cu intenții criminale!"

    O zi faină, Ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. să rămâi senină și faină, Ani.S!
    numai bine!
    noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte buna, Ben.
      ...pentru restul nu promit nimic:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie