Must be...oh, but it is funny!



remember





Comentarii

  1. Bună dimineța, Ani!
    ce mochetă trăznet!
    trai neneacă...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La vi an kaki, ca de roz mi s-au strepezit dintii :))

      Ștergere
  2. acu' nu-s inspirat!
    no ui mă!
    ce sicer îs.
    îmi vine să mă pup, nu alta!
    tră să mă verific...nu-i a bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce e buna inspiratia, Ben? Iti tine de foame, de sete, de cald? Dar sinceritatea e buna ea la ceva?
      Eu m-am verificat, gata...e de RAU :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu sunt necajita, sunt cat se poate de realista. Sunt asa inca de cand am deschis ochii in dimineata asta si mi-am zis: "Iata, mi-au trebuit 47 de ani sa pricep ca idealurile mele au fost nepretuite, cata vreme nu s-au materializat. Adica nu pot fi convertite intr-o moneda anume, fie ea si talantul din poveste. Odata cu revelatia asta, cascade de revelatii mi-au luat cu asalt mintea. Ca la jackpot: bar, bar, bar, lamaie, lamaie, lamaie, 7, 7, 7.
      Cea mai valoroasa dintre ele este aceea ca banii nu m-au tradat niciodata. Banii mi-au luat intotdeauna chipul si asemanarea unui gand. Nu zic nevoie, nu zic dorinta, nu zic moft. Gand. Gandul ca banii nu m-au tradat niciodata este un gand de milioane.

      Ștergere
  4. Cam devreme pentru noapte, cam tarziu pentru una buna, da' fie.
    Azi sunt catracitranta :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie