vineri, 13 ianuarie 2012

Zenit


"Fuck", gandi Ganditorul, "cred ca mi-a luat Dumnezeu mintile de nu mi-am dat seama pana acum unde si cu ce am gresit. Da, da, trebuia sa incep tocmai cu el seria si ciclul ravaselor prin care solicitam scutirea de indezirabili, cel mai bun dus la persona non-grata".

Administratora motaia cu capul pe biroul ei aflat intr-un ungher al scarii de bloc, cand Dumnezeu o pali in moalele capului cu rigla lui de 30 cm, cate unul pentru fiecare caracter pe care virtuosii pastoriti de el, trebuiau sa-l scrie, de cate ori aveau cate ceva de spus. Exact ca orgasmul porcului, care zice-se ca dureaza 30 de minute. Ca asta ar fi unica explicatie pentru care se calca toti pe picioare sa fie porci. Si tot d'asta, adica de ciuda, nah, au scos si evreii si musulmanii porcul din meniul zilnic, ca cica nu e cuser, unii sa aiba 30 de puncte puncte si altii smiorc.

Zise Dumnezeu catre admina:
-Scoala, bah, ca eu ma duc la Marriott sa iau masa la libanez! Te las pe tine sa-mi tii locul! Vezi ce faci, ca abia am terminat de curatat dupa putoiul ala de bogdaproste.
Atunci adminei i se aprinse beculetul sa se joace de-a Dumnezeu, numai ca pentru asta era doar necesar sa salte la next level de presedinte, nu si suficient, caci suficienta  ar fi fost implinita in apogeul ei, de Presedintele Statelor. De plata.
Tocmai isi exersa puterea telepatica a gandului sau incercand s-o ademeneasca pe nume de cod Gura de Aur in ovalul sau, cand, ce sa vezi, ca se trezi pe cap cu Agenta Sarguincioasa de la Agentia Interspatiala, care nu numai ca-i dadu toate planurile peste cap, dar ii mai si zise, raportandu-i ultimele informatii culese in ultima sa calatorie in spatiu cu satelitu’:
-Naspa, Huston, du iu hev a big problema! S-a pus de un apel dupa modelul 112, ala de ajungi ori la parnaie, ori la spital. Asta dupa ce au fost deja aplicate toate celelalte metode de chiloteala informatica si informationala dusa cu scopul de a atrage fonduri de cercetare, experimentare si scuturi…
-Ce!? se rasti Presu’ la agenta.
-Ce-ai auzit!
-N-am auzit nimic, zise acesta si zbang, ii smulse Agentei Sarguincioase raportul, il baga in gura, il mesteca si-l inghiti pana la ultima virgula, ultimul punct, intru redistribuirea textului pe capitole de cheltuiala, functie de plasamentele indicate de prioritatile stabilite nu dupa nevoi, ci in timpul delirului creator.
Acum omenirea s-a impacat cu soarta. Scutul e la locul lui. La fel si gaura neagra. Statele se afla in perpetuum mobile, ca asa se intretin statele.
-Cui?
-Ale tale, Bula.
-Ale mele ale cuie!
-Nimic nu este intamplator, replica Agenta Sarguincioasa si apoi, comme d'habitude, scoase clestele din cupa D, de la sutien, si pleca iar coada intre picioare.

Acesta fuse un pretext descriptiv dejurimprejurul verbului copulativ al actiunii predictive de la radacina caruia, AS-a din poveste a eliminat cu anticipatie initialele acronimului.

11 comentarii:

  1. Eu numa una n-am priceput. Clestele din cupa D trecuse de finalele din cupa B sau doar de Sfarc?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D.p.d.v. al clasificarilor in finale, B-l intra la categoria muc, D-ul la Sfarc.

      Ștergere
  2. ehei...
    la vremea lor aparatele de fotografiat "Zenit" erau ceva...
    (cu năduf am spus-o p'asta). așa.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa fusera odata si alea cu burduf, dar nah, lumea se misca, nu sta pe loc :)

      Ștergere
  3. și cu magneziu!
    (chiar mișcă. 's la tv!)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. e frumos e un bulgăre de cărbune și
    miroase aparte, după ce-l spargi.
    strălucește câteva minute.
    dar cine vede asta?
    trebuie ars.
    să nu râzi, AniS.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce-as rade, Ben? Am crescut la caldura focului de carbuni. Plus ca iubesc locomotiva cu aburi.

      Ștergere
  5. l-am scos din pământ.
    600 de metri.
    nu vrei să știi cu ce preț.
    să-i ia dracu' de bani.
    's necăjit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca esti necajit. Nu stiu ce sa-ti zic...
      buna dimineata :)

      Ștergere