vineri, 27 ianuarie 2012

Pas

Desi imi place baletul la fel de mult ca si belly dance-ul, adica deloc, iata ca tocmai am executat si eu o pirueta :)



22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ba nu! Se zice asa:
      "Ozzy, frumoasa Ani!" sau "O, zi, frumoasa Ani!"
      Acum pe bune, stiam ca sunt desteapta dar mai trebuia sa stiu ca sunt si frumoasa :)

      Ștergere
  2. O, mai zii, frumoasă și modestă Ani! (S.)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bună, Ani!
    am fost la schi!
    iui!
    parcă-s bătut!
    tăt mă doare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am coborat in "sanul tarii". Ma simt de parca nu mai am nici un motiv sa mai traiesc. Mi-au luat si ultima picatura de pofta de viata.

      Ștergere
  4. rautatea gratuita, ura, furiile, violenta verbala, barfa, duplicitatea, calomnia...well, sunt excelente devoratoare de energie vitala

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca m-ai facut sa rad :))
    E ca si cum i-ai recomanda gazelei sa-l ignore pe leul ce musca din ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Gand la gand! Exact asta voiam sa zic. In fine, comparatia este fortata, eu fiind mai degraba leoaica, nu gazela :))
      Dar imagineaza-ti-i pe dementorii aia din Harry Potter, cu care, vrei, nu vrei, tre' sa te lupti. Of.

      Ștergere
  7. Uite ce spune Eminescu;

    Și fiindcă în nimica
    Eu nu cred - o, dați-mi pace!
    Fac astfel cum mie-mi pare
    Și faceți precum vă place.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineața Ani!
    uff...chiar ești necăjită!

    RăspundețiȘtergere
  9. Copaciul asta e cumva ungur si locuieste la Budapesta pe malul Dunarii?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, este alsacian si traieste in Strasbourg, in vecinatatea raului Ill.

      Ștergere