vineri, 6 ianuarie 2012

Obraznica

Gata, mosu', te-am pus la colt:)





7 comentarii:

  1. şi sunt ăl cu coarne sau ăl cu cioc?! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Maica Domnului, da' rea mai ești...
    Tră' să te respect mai abitir!

    RăspundețiȘtergere
  3. @mosu,
    Asta-i culmea, sa-ti zic eu cine esti tu! Pai sa vedem....hmmm, avand in vedere ca imaginea dateaza din 2008, toamna, intre timp e posibil sa-ti fi mai crescut barba, iar coarnele de atunci sa fi prevestit un trofeu de acum :))

    @ben,
    Nu mi-ai dat niciodata vreun motiv sa ma simt nerespectata. Probabil ca nici eu nu ti-am dat tie vreo dovada a faptului ca sunt buna, mai :))

    RăspundețiȘtergere
  4. - mai abitir -
    ( apriori exista!)
    - de ce te grăbești?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg. Daca eu, in relatia cu tine, nu m-am simtit nerespectata, deci m-am simtit respectata, ce motiv as avea sa vreau sa fiu respectata mai abitir? Nu inteleg si gata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. io spun gata când îi gata, uite-acum îi gata. Gata!
    :)

    RăspundețiȘtergere