No longer available

sau deja vu :)

Vineri

Introducere:

Un om flamand se afla in fata a doua usi. Una larg deschisa iar cealalta, ferecata. Nu alese sa intre pe cea deschisa, pentru ca foamea ce o avea el era o foame ce ii ascutise simturile, nu i le pierduse.
"Toate comorile stau ascunse si bine pazite". De aceea incepu a le descuia, lacat dupa lacat, zavor dupa zavor, lantul se desfacu din stransoarea lui si elibera intrarea omului. Omul infometat intra pe usa de el deschisa si rosti plin de fericire:
"Abia acum pot vorbi si eu, cu adevarat, despre The rain in Spain stays mainly in the plain !"

Intriga, desfasurarea actiunii, punctul culminant

Anghila Macrou se cam dadea sirena prin apele mele teritoriale. Ma privea de sus, de la nivelul paralelei pe care se pozitionase, fara ca macar sa-si dea seama ca daca ar fi sa desfasuram harta globului pamantesc in plan orizontal, ne-am afla toti la acelasi nivel.
Ma ura! Ma ura pentru ca asa era ea, o urata. Imi trimisese pe cap comisarii pe motiv ca, vezi doamne, intorsesem undeva, candva, armele impotriva lor. Ete, nah!
Ca sa spun drept, imi era cam frica. O astfel de delegatie nu era de ignorat. Asa ca m-am infatisat in fata lor, inarmata beton, cu ce am eu mai fortos: Arma Secreta.
Le-am spus asa, softly si catinel, ca se afla intr-o mare eroare si ca sa nu uite ca vorbim despre un cu totul alt sezon estival. Dar nu cu asta i-am dat gata, nici cu piatra, nici cu rockul, ci cu muzica lui Sacha Distel, care se auzea din buburuza orange la volanul careia ma gaseam.
Oricum, mie tot indiferent mi-ar fi fost, atata timp cat nu mai eram doar Paralela 45, ci eram in aceeasi masura, si Meridiana….Mie da, dar lor nu, drept pentru care le-am dat reteta mea de Tagliatelle Roma.

Mesterul s-a prabusit cu totul sub presiunea inundatiei venite de la Cel de Sus, lasand in locul sau o adevarata gaura neagra. Asta m-a scos din sarite si m-a facut sa iau atitudine, pentru ca gaura aceea de vierme s-a proiectat exact in desertul meu de creme brulee cu vanilie si cirese. Mai ca-mi venea sa sar cu totul in gaura cu pricina, ca sa-l trag putin de atentie, dar am ales o cale mai traditionala de a ajunge la Cel de Sus cu reclamatia, pe scara(otchi).
Dupa doar cateva trepte, nevasta-sa era in usa si ma asigura ca robinetul fusese inchis doar pe perioada reparatiei. De parca pe mine ma interesa ce li se intamplase lor! Eu voiam sa-mi repare stricaciunile aduse. A crezut ca mint si a tinut sa vada paguba cu ochii ei, dar asta a facut-o pe ea sa se dea cu capul de zid, iar pe mine sa ma dau cu patinele pe patinoarul de la Afi Palace.
Nu stiu exact daca datorita fortei mele sau din cauza schimbarii bruste de temperatura, ori din cauza deplasarii polilor magnetici, dar nu am reusit altceva decat sa sparg gheata. Bine ca totusi am avut timp sa-l atentionez pe tanarul care se dadea cu saniuta pe derdelulsul din apropiere, sa inceteze sa o mai faca, daca nu isi dorea sa fie pescuit la copca. Mai intai s-a suparat pe mine si m-a acuzat ca i-am stricat distractia, dar sa-l fi vazut ce fericit era atunci cand Doamna din Apa i-a facut cu ochiul, un semn plin de inteles.

Deznodamantul si incheierea sunt ale uneia si aceleiasi Doamna cu Coasa, eroina principala a unui scenariu irlandez, conform caruia “S-a sfarsit cum a inceput”.




Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Esti de groaza :)))
      Pentru zahar deschide fereastra, ca tocmai se cerne acum :)

      Ștergere
  2. Nu. Că iasă căldura.
    Și fumu de șigară iese și 'jaba am pipat!
    Dacă s-ar cerne cu bere...he, he!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. he, he, s-ar cerne blonda de bruna, ar sta toti baietii cu ferestrele deschise, ar iesi toate caldurile si fumele si s-ar incalzi, naibii berea. blonda dau bruna ar fi tot una :)

      Ștergere
  3. "Deși vorbești pe înțeles,
    eu nu te pot pricepe..."
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce să spun eu...
    Înțeleg că aveți treabă p'acolo.
    Și, cred eu, trebuie dusă la capăt!
    Nu?
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa spui tu e pe locul doi, ce sa faci tu ca sa ma ajuti sa duc treaba pana la capat, m-ar interesa :)

      PS: Unde "acolo", cine "aveti", al cui "capat"? Fiindca daca te referi la "infinit", sa stii si tu ca rabdarea vine rabdand :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica