Nadir

Uite care-i treaba: eu despre Zenit stiam ca este un aparat foto. Aflasem asta de la un fotar pe care mi s-a intamplat sa-l cunosc in tinerete. Sau, ma rog, sa-mi imaginez ca-l cunosc. Cand deja m-am vazut pusa in situatia sa-l recunosc, fotarul s-a dovedit a fi fost doar un fotangiu. Daca ar fi fost unul talentat, m-as fi recunoscut si eu ca fiind fericita de intamplarea ce tocmai se intamplase. Dar ce sa vezi, ca talentul lui fusese de fapt o suma de talente care mi-au desenat mie pe fata o mina de nedumerire si caruia i-as spune acum, fara nici un dubiu referitor la dezacordul acordului dintre partile principale ale propozitiei, MUIE. Cu majuscule, finca merita!
Da, dar a fost numai vina mea, ca n-am cautat la timp, in DEX, sa stiu ce inseamna Zenit. Da, dar si cand am gasit...
Cand am gasit, n-a fost suficient sa aflu ce este zenitul, ca l-am aflat la pachet cu nadirul. Incepand de aici, totul s-a dublat. Ete, nah! 
Da' la ce-mi foloseste mie ca fericirea este definita ca fiind "Stare de mulțumire sufletească intensă și deplină"? Ma limitez la a fi fericita strict in clipa aceea cand trec dintr-o viata intr-o noua viata, clipa numita in mod conventional, "moarte". La ce bun sa inventez cuvinte noi, acum, cand m-am murit deja si m-am inviat in noua mea viata cu scopul de a ma entuziasma pana in locul unde, si zenitul si nadirul vor trai pe pielea lor orgasmul revelatiei de "a fi"...eu, punctul lor de carne, sange si oase.

Comentarii

  1. iui, că tăt m-am roșit la față!
    că-s tare jingaș.
    da ce-i ăla fotar?
    îi de bine, îi de rău?
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-i ala fotar? Un atacant de la Zenit Skt. Petersburg :)...si sa zica merci ca nu i-am zis fundas!

      Ștergere
  2. aflai, mulțumită ție, cu ce se ocupă fotaru ăsta.
    da acu pot dormi liniștit.
    dacă sting tv-ul...(ce cărbuni?)
    :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie