marți, 10 ianuarie 2012

Me dick


-Prostii! Am trecut printr-o astfel de experienta. Daca ar fi fost sa ma iau dupa doctorita, acum nu mai eram femeie. Mai bine de jumatate de an am sangerat. In afara de disconfortul hemoragiei in sine, nici nu am bagat-o in seama. Nu am urmat tratamentul prescris si timp de doi ani nici n-am mai trecut pe la doctor. Munceam in perioada aceea 12-14 ore pe zi, sase zile pe saptamana. A saptea zi munceam acasa, si nu m-am mai topit. Nu te speria, sangele acela pe care il elimini, este unul stricat. In nici un caz nu te vei anemia prin pierderea lui, ba dimpotriva. Oamenii n-ar trebui sa lupte impotriva bolii, ci impreuna cu ea! Boala este primul pas spre sanatate. Orice dezechilibru este un semn de reechilibrare. Nu ma crezi, nu? Este alegerea ta.
Nu m-a crezut nici doctorita de la urgente, cand i-am povestit prin ce am trecut. Dar asta este un alt episod, care s-a petrecut imediat dupa ce am baut aloe vera. Incepusem sa beau gelul acela, absolut fara nici un motiv. La nici doua saptamani, pe nepregatite, s-a declansat o noua etapa a epurarii. De la sapte seara la sapte dimineata, am crezut ca nasc, atat de dureros a fost totul. N-am spus nimanui din casa, nimic. Ma gandeam ca daca as chema salvarea, i-as speria pe copii.
“ Nu voi muri in noaptea asta!” mi-am zis si am continuat sa fac ceea ce aveam de facut: am pregatit masa, am spalat vasele, i-am pregatit pentru a doua zi. N-am luat decat un algocalmin, pentru a-mi reduce ferbra si a ma elibera de frisoane.
”N-am sa mor in noaptea asta!” am mai zis inca o data si m-am culcat.
In dimineata urmatoare m-am dus la spital. Singura am fost, pe picioarele mele. Cu RATB-ul. Aparatele nu indicau nici o neregula, analizele au iesit bine, ecografia arata un loc sanatos, doctorita nu stia ce sa-mi spuna. Pastrasem, in schimb, o mostra din sangele mal pe care-l eliminasem. A ramas fara replica. A invocat o cistita si mi-a prescris antibiotice, pe care cu greu le-am gasit, caci eu am intoleranta la penicilina si propolis. Nu ma crezi, nu? Este numai alegerea ta. Iar tu esti ceea ce crezi.


Am oscilat nitel intre titlul ales si "Ampula", dar gustul de afine si alte fructe de padure m-a indrumat spre o atitudine prezervativa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu