Costume

Vocea reusise sa-mi capteze auzul. De undeva din spate, un tanar isi exprima acordul cu privire la ceea ce tocmai spusesem. Nu-mi venea sa-mi cred ochilor. Privit de sus in jos, rama ochelarilor lui de intelectual contrasta izbitor cu salopeta de dorel pe care o purta. Privit de jos in sus, salopeta de worker occidental, contrasta izbitor cu ochelarii lui de tocilar. Un paradox ce altadata mi-ar fi starnit interesul de a-l studia, de a-l intelege, dar pe care acum il tratam cu indiferenta. Era o scena a absurdului, ce m-a facut sa ma intreb daca nu cumva forum realitatea.net s-a contopit cu realitatea de la scara 3, unde avea loc sedinta cu proprietarii.
Vocea venita de undeva din fata nu m-a surprins cu nimic. Stiam deja ca discutia cu batranul trebuia sa se plieze pe matrita diplomatiei politice. In ciuda aparentelor date de aura costumului de jurist ce-l purta, aveam banuielile mele referitoare la caracterul acestuia. Dar aveam nevoie de o confirmare, pe care nu o puteam obtine decat de la el. Cu martori. Este suficient sa-i alimentezi mediocrului si incompetentului, iluzia propriei importante ca acesta sa inceapa sa verse vrute si nevrute. La urma urmei, o astfel de abordare poate fi vazuta ca fiind acordarea unei ultime sanse. Fiindca scopul nu este nici sa-l educi, reeduci, nici sa-l folosesti, nici sa-l refolosesti, ci sa-l cunosti si sa actionezi in consecinta pentru a-l scoate din joc.
Nu, cele doua realitati nu se contopisera, insa imaginea era menita sa confirme faptul ca realul isi are proiectia in virtual, asa cum oglinda il pune pe om fata in fata cu el insusi. Senzatia de deja vu traita atunci si acolo, a redus la zero factorii de risc in luarea deciziei de a trasa o paralela intre cele doua realitati de fata/spate, inainte/inapoi si de a ma aseza intre stanga-dreptei si dreapta-stangii noului orizont de verticalitate, unde schimbarea costumului de intreprinzator cu tinuta de worker se face la fel de usor ca schimbarea ochelarilor de sudor, cu cei de soare, intr-un proiect al celui de-al saselea simt asupra imaginii percepute de cele clasicele cinci si jumatate, bunul lor simt.


Comentarii

  1. Aoleu, ori te-ai apucat de vândut ceva iluzii zepter, de studiezi moaca fraierilor!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, de felul meu, dau bani pe iluzii, nu iau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aniii!!!
    lasă dragă tărâmu' imaculat al metafizicii și coboară rogu-te în sânu' țării!
    stinsăși au ba becu'?
    no vezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ben, buna dimineata

      Sa stii ca eu din sanul tarii m-am ridicat, in sanul tarii ma cobor. Iata si motivul pentru care mi se mai intampla s-o iau razna pe taramul metafizicii, oridecateori mi se ia, mi se acreste de dimensiunea fizico-chimica:)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Hei, ci iata si hainele cele noi ale ferestrei de comentarii de pe blogspot :))

      Ștergere
  5. humm, interesant template...nu dai si la colegi?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce-i ala template, ca sa stiu daca pot sa va dau sau nu. Dar daca te referi la noile facilitati puse la dispozitie de blogspot, le-am vazut ca si la sfbacterie.
      Schimba-ti setarile pentru locatia comentariilor pe "incorporat" si vezi ce se intampla :)

      Ștergere
    2. Asa asa, cum spui tu AniS...incornorat zici?! O sa testez, dar la noapte sa nu se prinda lumea ca nu ma pricep deloc.

      Ștergere
  6. Noapte bună și dimineață faină, AniS!
    (trecui tiptil p'aci...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noaptea buna se cunoaste inca de dimineata...si departe ajunge :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie