Copy paste de blogroll; furaciune

aniS
ca o pula de cal
gheare de corb
iluzia
kaosmoon
lackofnoise
niste baieti cu biciclete
noulcinematograf
oamadetinichea
piso!
rasucica
sheherzadah
writer of fictions

Invitatie: pastrand ordinea aleasa de catre autorul blogului, d-l 2groenlandeze, de care, apropos, si daca ne-am dori, nu ne putem desparti, deoarece conditia despartirii era sa nu ne fi intalnit, inserati ce semne de punctuatie, conjunctii si prepozitii vreti voi, ca, nu-i asa, aniS ca o pula de cal e al naibii de amuzant :))
Ma gandesc sa scriu o compunere cu si despre aceasta combinata nordica.
Vin acu' :)

Deci...aniS, ca o pula de cal cu gheare de corb, iluzia lui kaosmoon de lack of noise. niste baieti cu biciclete la noul cinematogaf, cu oama de tinichea. "piso!", de rasucica si sheherzadah, niste whriters of fiction.



Comentarii

  1. Iuhu, io merg la film cu băieții cu bicicletele! :)
    Ce mi-e mie greu să înțeleg e cum e aia cu aniS ca o pulă de cal cu gheare de corb. Depășește orice limită a imaginației mele și io imaginație chiar am :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imagineaza-ti un demon ca un animal fantastic. As zice chiar fabulos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi tu, ca tu stii :)
    Eu am zis zgripturoaica, da'....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica