Asa, si?

Initial m-am gandit ca cea dintai postare din anul acesta sa fie cu si despre cuvinte cheie, scrise ca urma a trecerii prin zona a cercetatorului google (cercetatorul google este cel caruia nu-i vine sa creada si de aceea insista) :) inchid paranteza.
Dar m-am razgandit, amintindu-mi ca azi se citesc moliftele sf. Vasile si ca, daca as publica cele scrise in spatele usilor inchise, ar fi ca si cum as incalca principiul de confidentialitate al unei marturisiri. Asa ca mi-a venit ideea sa te ajut cu un canon, ca sa te faci bine. Bine, canon nu vazut ca dogma religioasa, nici ca sanctiune ori penitenta, ci ca o cantare de voci succesive, desi crede-ma pe cuvant ca simultan e mai fain!



Comentarii

  1. Absent (de nevoie) două zile din blogosferă...
    Dar mi-a trecut şi trec la recuperare: ani mulţi, buni şi frumoşi!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica