Respect

Scrisesem eu aici, ca raspuns la intrebare, ca pe chilotii unuia nascut in Sulina ma astept sa scrie respect, de doua ori respect. Ma rog, de doua ori, cu intelesul de huge, gandind eu ca marimea conteaza, fiindca daca te stii inzestrat, vorba aceea, "ai cu ce", in sensul ca, nu neaparat poti face fata oricarei provocari, dar ca te poti ridica la nivelul propriilor tale provocari si infrunta ceea ce tu ai generat. Dar, de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
Ceea ce m-a determinat sa-mi schimb complet acceptiunea cu privire la respectabil.
So, respectabil va fi artistul care va spune:
"Multumesc, dar nu, multumesc! Daca in intreaga mea cariera, prin creatia mea, prin ceea ce sunt, prin jocul meu, am reusit sa va aduc un zambet pe chip, sa va smulg o lacrima, sa va trezesc un gand, o idee, un impuls, inseamna ca nu a fost degeaba.
Celor carora le-am gresit, le cer iertare, dar nu ma pedepsiti calcandu-mi numele in picioare. Este totusi un nume de om, nu o piatra cubica, nu un mozaic, nu o gresie, nu o smoala".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica