Frustrare

S-a tot pomenit cu doua postari mai jos, la "Click", cuvantul frustrare, printre comentarii. Initial n-am avut in intentie a discuta despre acest subiect, dar m-am razgandit. M-am razgandit pentru ca frustrati suntem toti. Toti suntem niste frustrati. Blogul asta al meu este un tipat, un urlet, un strigat de frustrare.
Nu este nici o rusine, fiindca frustrarea nu este o rusine, frustrarea este o durere.
O durere cu atat mai mare, cu cat a fost cauzata de cei pe care i-ai iubit, in care ai crezut, pe care i-ai respectat, in care ti-ai pus sperantele. Ori cei pomeniti in fraza precedenta nu sunt virtuali, sunt reali si sunt ai fiecaruia dintre noi.
Arta sau talentul sau forta este sa nu-ti versi frustrarile la intamplare, asa cum ti-ai sufla mucii sau ai flegma pe strada, pentru ca nu ti-a cumparat ma-ta strada pe post de batista. Si nici tac-tu. Si nici WC. Pentru ca atata timp cat eu imi permit luxul de a ma autocontrola astfel incat sa nu ma asez pe vine, langa un pom ca sa ma pis pe strada, am impresia ca si tu te poti mentine la statutul de om, pana ajungi la o toaleta. Iar daca alegi sa fii animal, fiindca, cine stie, este profitabil, atunci fii animal, dar retine ca nici ura si nici frustrarea nu sunt instincte animalice, ci sentimente umane.
E simplu sa alegi ce vrei sa fii. E la fel de simplu ca atunci cand alegi sa fii pitic intre filele unei carti, decat sa alegi sa te identifici cu mugetul unui copil cu ochii larg deschisi, ca doi sori.
Arta, talentul si forta, daca le ai de partea ta, le intorci impotriva celor ce au fost cauza frustrarilor tale. Sau ii ierti. Pur si simplu. Pentru ca inapoi nu te poti intoarce si nu poti schimba ce-a fost, DAR poti alege ce sa fie, a fi, este.

Edit (Piaf :)): Cheia in cuvant fiind "vegeta", se poate, cred eu, a fi adaptata  noilor conditii geostrategice, zicala populara conform careia nu conteaza ce bagi pe gaura cheii, ci ce-ti iese din gaura cheii. Sol.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica