Yams


Sa fii Mesia nu e greu. Nu e nici usor sa fii Mesia. Sa fii Mesia trebuie sa fii numai nitel tampit, nu prea tampit, dar tampitel. Sau macar idiot. Ce trebuie sa stie cei interesati sa fie Mesia, fie ei tampiti ori idioti, e ca trebuie sa fie macar unii de excelenta.
Asa si eu. Azi am fost Mesia. In acest scop mi-am propus sa cobor din iadul traseului lui 41, in iadul de la Romexo, pavilionul central, ca sa mai scot la aer niste suflete. Asteptau, saracele, cu sufletul la gura sa se milostiveasca si de ele niste clienti, clientii sau macar clientul care sa plateasca pretul reducerii lor. 
Da, dar pentru asa un rol, a trebuit sa fiu convingatoare. M-am imbracat in Mesia: mi-am pus jeansii mei negri de la C&A, camasa ecosez de la Cecil, din Göstling an der Ybbs, cizmele mele Gianni de la Unirea Bucuresti, cardiganul negru din Munchen si haina rosie din piele de turc, de la Kircilar, ajustata pe noile mele dimensiuni, de mesterul pielar de pe strada ce  iese in Moghioros, dupa ce in prealabil taie Targul Neamt. Nu stiu care este numele ei.
Lana de aur a argonautilor mi-am infasurat-o ca un sal in jurul gatului, peste cei doi stropi de Hypnose, ceea ce i-a dat acesteia o infatisare de kashmir negru carbune, in ton cu parul meu ca jarul.
Am intrat. La Tracus Arte canta Scorpions, Wind of Changes. La Nemira, Mugur se juca de-a hotul de cataloage promo, in timp ce eu ma indreptam spre standul editurii Trei, de unde l-am ales pe Mark. Pe cine altcineva? De la Humanitas l-am luat pe Aleph, dar numai pentru ca avea pe ea o tipa in rosu care se juca cercul printre liniile de cale ferata. M-am gandit ca se asorteaza cu ce-am scris eu azi, inainte de Romexpo. Pentru ca azi, vineri, 25. noi.2011, este o data de referinta: IR/DR. Ati simtit ceva?


 “Schimba-ti viata! Rescrie-ti destinul! Unele carti se citesc. Aleph se traieste.”
Eu cand v-am zis…
In seara asta, la cina, spaghete cu carne si sos de rosii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie