Virtual si real


In realitate, intr-una din zile, am iesit din casa cu ocazia bookfest sau gaudeamus, nu mai tin minte exact. Am cumparat in ziua aceea “Copiii libertatii”, o carte pe care am citit-o cu inima, cum rareori mi s-a mai intamplat, citind o carte.
In anul acela, de ziua mea, m-am gandit sa scriu cateva capitole din carte, pe net, ajunsa fiind deja la convingerea ca in astfel de zile, cel mai placut este sa daruiesti, nu sa astepti sa primesti. Sa daruiesc celui ce poate nu are timp sau bani sau idee sau motiv sa cumpere o carte :).
Nu mai reiau aici cu copy paste ceea ce am transcris atunci, ci doar dialogul cu un necunoscut, iscat ca reactie a ideii mele nastrusnice de a darui ceva din ceea ce ai de daruit si nu ce se cere pe piata :

El :
Eu:
El:
Eu:
Eu:
El:
Eu:
El:
Eu:

Hmmm, cred ca, intamplator sau nu, s-au inversat rolurile. Ceea ce stiu acum cu certitudine este ca daca nu ajungi in final sa razi de toate astea, inseamna ca esti mort :).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica