Samba

Am crescut in astea sapte luni de "AniS", cat in cei patru ani de anistoica.net. Da, da, net! Pentru ca eu m-am certat cu tot netul: pe weblog.ro m-am certat, pe forum realitatea.net m-am certat, pe neimportant forum gratuit m-am certat, pe blogspot.com m-am certat, pe worpress mai putin, dar m-am certat, pe facebook m-am certat. Naspa, ca n-am cu cine sa ma mai cert, ca eu limbi straine nu stiu si nici n-am chef sa invat.
Ma mai certam inca si azi noapte, pe facebook, dar a cazut netul, asa ca, mi-a fost nu mi-a fost somn, eu m-am culcat. Am visat ca ma cert cu Radu. El era de la rutiera si conducea circulatia. Eu iesisem din casa neepilata, cu par pe picioare si cu fusta deasupra genunchiului. O palma. El mi-a batut obrazul si mi-a cerut sa trag pe dreapta. Eu spargeam seminte de floarea soarelui, d'alea autohtone. I-am zis ca sa ma dea in judecata. El a vrut sa scrie citatia, scop in care a scos un creion chimic si a tras un scuipat emulsiv. Eu m-am inscris in sensul giratoriu, pe care mai apoi l-am parasit la a doua iesire. El atunci a amendat-o pe doamna cu catelul, care lasase ca urma a trecerii ei prin zona, un cacat de caine.

M-am sculat si m-am gandit sa-i scriu asa: Radu, tu condu, ca eu functionez ca la taxi, maxi taxi. Cand simt ca-mi vine sa ma urc, fac un semn discret cu mana si ma urc. Asa functionez si cand imi vine sa cobor :)
Pentru ca da, am vazut bine: miezul este esenta si, in natura, esenta se vede cu ochiul liber, oglindita fiind de aspectul "ambalajului", fiindca tot ceea ce ramane dintr-un creion este urma trecerii sale.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica