Recapitulare

“Realitatea s-a imbracat in verde! Salutam culoarea prospetimii si ne dorim ca toti ai ei sa fie invaluiti de ea!”
Iata ce scriam eu anul trecut, pe 21.12.2009, pentru a doua oara. Scriam ceea ce scrisesem initial in 14.11.2008. Pai de ce scriu eu acelasi scris pe care l-am mai scris? Pai pentru ca MA PLICTISESC. Asta cu “MA PLICTISESC” este la fel ca asta cu “Enervatul”. Si la fel ca aia cu “Mintitul”si aia cu “Inghititul”. Si ca aia pe care am zis-o intr-un club privat, dar pentru care nu am posibilitatea sa dau link, asa ca v-o citez din memorie:
Scrisoare

“XYZ,

Se spune "the first who...blablabla, so far!"
Asa, deci fii atenta. Ieri cautam pe google date despre clubul plictisitilor. Nu ca voiam, dar stiam ca pot fi sefa lor. Ma simteam ca o zeita a plictisului. Am nimerit pe facebook. Pentru ca, imi pare rau sa-ti spun, oricat v-ati organiza voi aici ca sa atingeti cele mai inalte culmi ale plictisului, facebook este Olimpul Plictisului Mondial. De fapt, planetar.
Asa, dupa ce mi-am facut cont pe facebook, cuvantul cheie fiind "cont", am venit sa-l anunt pe WQK ca eu mi-am facut cont, dar pe facebook, crezand ca WQK este un soi de luntras al conturilor de pe net, de keeper, de contabil, de evidenta populatiei de conti si ca neaparat cine isi creeaza un cont musai sa-l anunte pe el "după ce vă creați un cont, ar fi bine să îmi dați de știre pe acest thread".
No, eu om cuminte si cu frica lui dumnezeu, am zis sa ma execut, dar softul, nu si nu, eu ca ba ba, el ca ba nu....si iata unde am ajuns.
Si acum recunoaste personajul :)”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie