miercuri, 9 noiembrie 2011

Menta


Azi am fost consemnata la domiciliu pe motiv ca “multumim ca fumati”. La ora 7:26:53 am primit de la Urgent Curier un sms prin care ma anuntau ca in intervalul 10-16 se va efectua livrarea. Nici acum (19:15) n-au ajuns. Treaba romaneasca. Aia cu melcul.
Sambata seara, de cum am ajuns acasa, am mai introdus un cod la promotia “tigari de gacici”... ma rog, pentru femei. Niciodata n-am castigat nimic. E drept ca nici  nu prea mi-am fortat norocul, jucand. Cand m-au sunat aia de la BAT sa ma anunte ca sunt fericita castigatoare a …..
Na belea! De unde sa iau eu trei prietene cu mine la Paris, intr-un sejur de lux, ca eu n-am prietene. Adica am, dar doar nu eram in halul asta de idioata sa prapadesc o astfel de sansa, nu? Tocmai ma gandeam sa lansez pe net o licitatie pentru prietenii mei, travestitii, gandindu-ma ca daca pe net intra atat de bine in pielea unei femei, de ce nu ar intra si in real. Ma rog, nu le-ar iesi rolul spre folosul lui Andrei Serban, care si-ar fi gasit astfel raspunsul la intrebarea retorica “Cine are nevoie de teatru?”
Deci eu, da? Viata fara teatru e pustiu!
Eh, dar totul e bine cand se termina cu bine, fiindca am castigat numai premiul trei, aka nustiuce de la Sefora.

4 comentarii:

  1. Evitând reservatio mentalis (dinspre iezuiţi), mentalismul şi mentaliştii, e preferabilă menta!
    Aşteptările trec, nevoile (fie şi de teatru), nu prea!
    Toate cele bune să se adune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Menta noastra cea de toate noptile!

    Am zis eu bine ca invatamantul obligatoriu a cazut ca un blestem pe capul oamenilor, pentru ca eu, desi am prieteni, cunostinte, amici si dusmani doctori, dentisti, chirurgi, profesori, preoti, ingineri, economisti, scriitori, artisti, avocati, contabili, veterinari, punkisti, IT-sti, ....n-am auzit la nici unul dintre ei, despre reservatio mentalis (dinspre iezuiţi), mentalismul şi mentaliştii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica pleci la Sefora si te fardezi cu Paris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica s-a dat unda verde la Jardin Sous La Neige :)

    RăspundețiȘtergere