Loca

Azi este o dimineata frumoasa, calda, senina si blanda. De ce? Pai pentru ca am visat eu frumos :) Am visat un vis gospodaresc cu Moise Guran. N-a fost la fel ca visul erotic pe care l-am visat cu presedintele, nu. A fost deosebit.
Sa va povestesc: se facea ca Moise Guran sedea relaxat la masa, pe balconul-terasa al unei case. Vorbea cu un barbat care nu stiu nici cine era si nici ce rol juca. Poate ca era ospatarul, majordomul, valetul care venise sa ia comanda pentru micul dejun.
Atunci am intrat eu in scena. Veneam  si ma indreptam de si spre  nu stiu unde.
Eu l-am recunoscut, ca-l vazusem cu o seara inainte la Cronica Carcotasilor, la biinterviu. Ma gandeam sa ma strecor usor prin spatele lui, sa nu cumva sa-l deranjez cu trecerea mea prin zona sau cu vreo privire indiscreta.
Exact cand sa trec, m-a intrebat daca am terminat de mutat cartile. Carti? Ce carti? Nici o carte! In locul bibliotecii va fi amenajat barul, cafeneaua, ceainaria. Cine vrea sa citeasca, sa citeasca on-line. Cat despre mine, eu nu mai citesc, eu scriu.
Interesant, a zis el zambind, amuzat fiind de tupeul meu. Sau poate de prostia mea, nu stiu. Apoi el s-a ridicat de pe scaun, si-a scos camasa si s-a apucat sa tencuiasca fatada cladirii sau sa construiasca ceva, nu stiu, iar eu mi-am vazut de drum. Nu inainte de a-i lua camasa asudata si a i-o aseza frumos, pe un umeras, ca sa nu se mototoleasca.
Doamne fereste!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie