vineri, 14 octombrie 2011

VIP dei

Azi nu mai sunt Venus, azi miss Sf. Chivuta. Diminutivul de la Paraschieva. Azi fac prima minune din viata mea de moasca. Asa, azi m-am hotarat sa-i interzic pe scriitori. Nu p'aia pe care nu i-am citit, fiindca ei oricum nu exista. Conditia eliminatorie a existentei lor era sa-i fi citit eu.
Bun, primul pe care il interzic este ultimul pe care l-am citit, haha. De poveste, nu? Cel din urma va fi cel dintai. Interzis.
Pai, mai domnu' gi_zei, daca esti asa tare cum  ma incanti, ia ia-ma tu de aripa si fa-ma sa ma simt ca si cum as putea fi ceea ce nu sunt :).




8 comentarii:

  1. Cam absonsă şi de restul criptică prima minune...
    M-oi dumiri eu, dacă m-oi dumiri.
    Dacă nu, cer, cum spuneau bătrânii, ajutorinţă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, o mai veche rafuiala a mea cu Sf Mina, asa, ca intre facatorii de minuni :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum, lasand gluma deoparte, azi m-am amarat. Dar eu asa sunt, cand sunt mai trista, atunci imi vine sa glumesc:). Azi am avut nevoie de ajutorul unei persoane. O persoana pe care o stiu de noua ani si care i-a declarat intr-o zi mamei mele, ca as fi pentru ea o zana buna.
    Ma rog, nu ma incalzeste cu nimic asta, cata vreme atunci cand i-am cerut ajutorul, intr-un moment cand ardea camasa pe mine, m-am izbit de refuzul ei pe motiv ca e sarbatoare si merge la biserica sa-i multumeasca unei "moarte".

    Pai bine, mai, cutarica, eu ti-am deschis tie niste usi! Eu, aia vie, nu moarta. Si tie si sotului tau si, prin voi, fiicei voastre. Si uneia dintre nepoatele voastre, tot eu i-am deschis o usa.

    Cam asta este paradoxul omului prost de bun. Aka moa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu aş comenta dar o poveste contextuală se nimereşte să fie pe potrivă: http://atdoru.wordpress.com/2011/09/13/tot-ce-vine-asupra-noastra/

    RăspundețiȘtergere
  5. Eeee, pai ce facem noi aici? Intervii in decretul meu de a-i interzice pe scriitori, trimitandu-ma sa-l citesc pe unul pe care nu-l mai citisem?
    Am avut incerede in tine, omule!
    Off with hid head!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rad eu de moastele sfintei, dar moasca asta a facut in 3-4 zile mai multi bani decat am facut eu in ultimii cinci ani :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate, unii se dau mari credinciosi din snobism. Un credincios adevarat nu se va lauda niciodata cu credinta lui, fie si numai pentru faptul ca stie ca e un pacat sa faci atata caz de ceva obisnuit si firesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poanta este ca eu nu sunt suparata pe tipa de care povesteam, pentru ca nu pot fi. Tipa chiar crede. De felul meu, indiferent de problema, incerc sa rezolv cauza, nu efectul. Ori in cazul "cre(s)tinismului, cauza au fost scriitorii. Cei ai bibliei, ai evangheliilor si ale altor carti "sfinte". La fel cum tot niste scriitori au scris manifestul partidului comunist. Intelegi? :)
    Ma rog, marx, engles si lenin au fost niste bieti copii pe langa luca si matei, care bantuie lumea asta si dupa doua mii de ani :)
    Religia a fost praful [de peste (balon)] care, aruncat in ochii oamenilor, de catre alti oameni, i-a transformat pe acestia in zombie.

    Spuneam in urma cu ceva timp ca este chinuitor, enervant, frustrant sa traiesti printre astfel de zombie, fiindca este chinuitor, enervant si frustrant sa explici si sa traduci evidenta.

    In ceea ce ma priveste, Dumnezeu isi striga la tot pasul enervarea, supararaea si frustrarea, dar nu stiu exact cati il aud sau il recunosc :)

    "Evidenta", in cazul meu, este ca viata e acolo unde daca te tai, curge sange. La atat am redus "filosofia" mea de viata la momentul acesta.

    Restul sunt ochi dati peste cap pe scena, in carti, pe platourile de filmare sau pe blog.

    Desigur ca nu ma pot supara pe tipa desre care povesteam, insa asta nu inseamna ca nu am taiat-o de la portie. Si, prin ea, pe sotul ei si fiica lor. Asta este tot ceea ce pot face eu in mod concret.

    RăspundețiȘtergere