Topkapi

Cum e turcu' si pistolu'.
Pis, bro:)




Sambata

" O persoană a făcut clic pe +1 pentru aceasta"...stiu eu cine a facut asta si stiu si de ce a facut-o: in semn de dezaprobare referitor la lucrurile care nu se fac in public. Apocalipsele, de exemplu :) 
Apocalipsa, sa stii si tu, se face numai in intimitate, fiindca orice sfarsit este, de fapt, un inceput, asa cum chestia aia cu "m-am impiedicat si am cazut" a fost o minciuna, pentru ca orice dezechilibru este drum spre un nou echilibru.
Si deoarece e plin virtualul de sf-uri cu Sori si Soare, iata ca am si eu un astfel de sf, unul pentru virtual si fara hepiend, doar fiindca acest gen de sf tinde spre infinit.


In real, sf-ul meu din poza este ca ma jucam de-a sultana in gradina de la Topkapi, in timp ce ceilalti stateau la rand la bilete, tragand matza de coada si asteptand sa-mi fie adus haretul :).


Pffff, daca ai stii cat am cautat eu melodia asta :)))




Now you can leave, leaf, live  :)





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie