luni, 24 octombrie 2011

sms


Azi am simtit asa, o chemare de a le transmite celor din blogroll si nu numai ba un gand, ba o impresie, ba o bagare in seama, ba o observatie, ba o una, ba o alta, dar mi-a trecut. Mi-a trecut pentru ca am avut de spalat niste apa. Da da, apa, am zis. De spalat.
Ca asta am facut eu azi: am umplut masina de spalat cu o tona de chiloti si sosete adunate de la patru funduri si opt picioare timp de o saptamana (ca naiba le spala zilnic, scop in care mi-am umplut camara cu rezerve apartinand acestui domeniu vestimentar).
Dupa aceea am pus in sertarasele special construite de constructorul de masini de spalat (da-i-ar Dumnezeu sanatate de inventator ce-a fost el!) detergent pentru prespalare, detergent pentru spalare, clor, balsam, am programat masina la programul cel mai lung, temperatura de spalare la 90 de grade si abia apoi am dat drumul la apa.
La robinet a curs pamant.
De unde pregatisem pentru andaruerul meu un tratament care sa-l transforme in ceva alb si pufos ca zapada, iata ca imaculata este acum ca pamantul: o planeta albastra in asteptarea zmeului care s-o pupe, caci treaba cu printul este deja caduca.
Important este ca s-a limpezit apa. Apai, in cate ape am spalat-o eu pe ea, precis ca la stirile de la ora sapte se va vorbi deja despre politica damboviteana curata ca lacrima.

Asa ca nu mai am timp acum sa-i spun lui loopoo ca mai bine decat sa faca din presedintele lui de bloc un subiect de mistouri pe blog, ar fi sa se bage el la presedintia blocului, ca il vad om in toata firea si puterea cuvantului si sa nu se mai lase “administrat” de mediocritate :).

Eh, uite ca nici Oameidetinichea nu mai am cum sa-i spun  ca e dizgratios sa fii mereu cu gura plina si sa vorbesti cu prune in gura, ca asta nici nu te ajuta sa te salti pe val, nici nu te scufunda, ci te tine la “supra_fata” doar cat sa nu te sufoci, atat ca sa poti fi usor confundata cu un “plutitor” adesea intalnit in Marea Neagra in sezonul estival.
Nu mai pot sa-i spun toate acestea pentru ca am scos-o deja din lista.
Pe anamariasebi nu. Inca. Pentru ca desi imaginea ei de viperina este clar conturata, nu m-am edificat pana acum asupra dotarii ei: cu corn, fara corn :)

Mosule, ce sa-ti zic? Esti un pic prea bantuit de prezente feminine, iar asta nu este meritul acestora, ci vina ta :)

Bai Geo, nu fii nasol! “Ca eu nu moartea pacatosului o vreau”, ci ca el sa se intoarca si sa se simta viu, ha, ha :)

Ziua de luni este cea mai zi din tot timpul, din totdeauna totdeaunilor. Iti spun eu, ca stiu. Adica stiu de la ’65 incoace :). Faptul ca este urata de catre oamenii muncii, o face pe aceasta sa se asemene unui manager japonez. Si stii de ce? Pentru ca oamenii muncesc in primul rand pentru ei si abia dupa aceea pentru angajator. Ori daca muncesti in primul rand pentru tine si nu pentru celalalt, lunea dimineata este la fel de frumoasa, placuta si buna ca toate celelalte dimineti:).

MP  (pe post de PS)
Aplicand aceleasi legi ale frecarii mecanice, iti recomand calduros sa-ti iei continutul karmic al intrinsecului marca-ti, sa-l lubrifiezi abundent si sa ti-l bagi in fund, pe post de “ketonal” pana la tratarea inflamatiei cauzate de limbarita comicilor comentatori ai marii branze :)




5 comentarii:

  1. N-am cu cine :) Sunt de 5 ani in bloc si sunt destui pensionari, asa cu nu stiu cine m-ar vrea, desi s-au mai implicat niste tineri de curand. Lumea iti vine la usa pentru toate prostiile. N-am chef sa imi taraie soneria la 12 noaptea ca s-a spart nus ce teava. Asta e treaba de pensionar, dar nu neaparat handicapat si analfabet, dar daca lumea pe asta il vrea? ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Viperina? Lumea ma declarase scorpie, dar fiind bipolara n-am aderat la nici o definitie.
    Despre corn nu zic nimic. Va ramane un mister.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, (a)tributul tineretii. In cazul tau. In cazul meu, n-am mai asteptat sa-mi spuna nimeni ce si cum si m-am declarat eu, pe mine ma, ca fiind zgripturoaica. Ca sa stie lumea cu cine are de-a face :))
    Mai departe, fiind serpoaica (din zodia sarpelui), poti intelege acum ca faza cu "viperina" a fost numai "un salut camaraderesc" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai vezi tu, Ani luni..gand bun nu, zi de spalat pe cap cu dansa.
    masina mea e mai gospodina decat a ta, le si calca(cu premeditare) he he

    RăspundețiȘtergere
  5. he, he, n-am militat niciodata pentru egalitatea masinii de spalat barbatesti cu cea femeiasca :)
    da-mi voie sa exprim respectul masinii mele pentru masina ta :)

    RăspundețiȘtergere