miercuri, 5 octombrie 2011

Nuedebine

Deci se poate, da?

Mie mi-a zis azi unu mai batran ca mine ca sunt cam batrana ca sa lucrez in firma lui.
Arzavar focu' da japite :)

corespondenta "privata":

Domnule(...),
Plecasem de la intalnirea cu dvs. hotarata sa-mi scriu CV-ul si sa vi-l transmit pe mail, asa cum convenisem la despartire. Apoi m-am razgandit. Mi-am spus ca nici CV-ul si nici cartea de munca nu sunt cele ce ma definesc pe mine ca om. Nu ele m-au facut pe mine om, ci eu le-am facut pe ele. Asta pe de-o parte. Pe de alta parte, m-am gandit ca este de-a dreptul delirant ca o persoana aflata la o varsta mai inaintata ca a mea sa-mi spuna ca sunt cam batrana pentru a putea munci in firma pe care aceasta o reprezinta. Si si mai delirante imi par acum a fi fost “aprecierile” unei persoane care are o buna parte din viata traita si muncita in perioada comunista, referitoare la nodul in papura gasit unei experiente vaste in domeniul economic, acumulate in cei 25 de ani munca in diverse firme si domenii de activitate.
Am apreciat sinceritatea dvs. dar as fi apreciat si mai mult daca mi-ati fi spus de la inceput ca nu aveti nici un post disponibil in firma si nu m-ati fi umilit, spunandu-mi ca va simtiti obligat fata de prietenia cu (...), sa-mi gasiti un loc de munca. In definitiv, domnule, nu am cerut de pomana, iar dvs. v-ati comportat ca si cum asta as fi facut. In plus, poate ca nu ati realizat ceea ce faceti, dar tocmai ati dat dovada ca sunteti un adept al unei practici comuniste, aceea a "nepotismului", a sistemului de "relatii, pile si cunostinte". 
Inchei spunandu-va ca nu sunt nici intr-atat de naiva si nici intr-atat de infometata incat sa ma umilesc lucrand pentru..."dvs", sa zic. Mai bine spal la fund un bebelus si ma angajez ca doica, decat sa servesc unei batrane.

Numai bine,
Ani Stoica

Ma puteti cunoaste mai bine decat citindu-mi CV-ul, citind postul acesta de pe blogul "AniS". :) happy

4 comentarii:

  1. S-a dat drumul la casatoriile mixte cu extraterestri?

    RăspundețiȘtergere
  2. zi si tu, nah :)
    pai cine s-o mai creada pe oama de tinichea ca are incredere in dansa, ca uite in ce e in stare sa se bage pentru bani :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e om, e o ramificatie, I-as fi spus maimuta, insa as fi jignit primatele nevinovate.
    Ieri am incercat intr-un articol sa scot in evidenta si aspectele negative ale existentei lui Steve Jobs. Am facut asta fiinda m-am saturat de "despre morti numai de bine". NU, mortii sunt ca si vii, cu bunele si relele lor. Ei nu mai trebuie "sanctificati" ci pastrati in memoria colectiva exact asa cum au fost.
    Bun, macar Steve Jobs a avut si partea lui benefica si a influentat lumea si in mod pozitiv, nu numai negativ.
    Dar asta, maimuta asta oare ce-o fi facut ea ca sa merite mostenirea pe care a primit-o de la inaintasii ei?! Dar inaintasii ei cum or fi acumulat averea respectiva. Cred ca exclusiv prin biruri, impozite si taxe adunate de la poporani. Si, mai excat, oare omenirea cum ii poate multumi sau cum se poate simti benefic influentata de existenta acestei maimute?
    Pur si simplu mi-e scarba.

    Si pentru ca trebuia sa poarte un nume, i s-a spus Maria del Rosario Cayetana Alfonsa Victoria Eugenia Francisca Fitz-James Stuart....he, he, o "increngatura" de ADN, o ramificatie. Bleah.

    RăspundețiȘtergere