Netot

Eu acum ma voi preface sa nu inteleg ce ai vrut tu sa spui, si o voi lua la modul personal, ca un atac la persoana, pentru ca eu am zis de mai multe ori ca sunt Dumnezeu si te voi intreba ce dovada ai tu ca eu nu sunt Dumnezeu?!
Sau ca nu am rostit cuvantul lui Dumnezeu, sau ca Dumnezeu doar s-a ajutat de vocea mea, sa spuna ca e si el pe aici si ca daca nu va deranjeaza prea tare de la treburile voastre, ar vrea sa va intrebe ce mai faceti, cum o mai duceti, cu ce va mai laudati?
Deci mie sa-mi dovedesti acum si aici ca eu nu sunt Dumnezeu...dar fii atent ca vreau dovezi palpabile, ca m-am saturat ca tu doar sa ma renegi, renegociatorule!

PS: Bai, deci sa nu-mi ceri sa troznesc din degete si sa fac nu stiu ce minune, ca pana si lampa lu Aladin nu facea ea minuni asa cu una cu doua, tot trebuia frecata putin inainte pana sa-si dea duhul. Si apoi, nu eu trebuie sa dovedesc ca nu sunt Dumnezeu, tu trebuie sa-mi dovedesti mie ca eu nu sunt Dumnezeu.
Eh...:)))



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica