Nerusinare

...crasa :)

Blocurile de locuinte nu ar trebui sa existe! Traiul la comun te depersonalizeaza, te umple de furii, te face din om neom. Nimeni nu ar trebui sa suporte lipsa de bun simt al vecinului si nimeni nu ar trebui obligat sa-l educe pe acesta.
Pe de alta parte, fiecare este liber sa faca ce vrea in casa lui. De exemplu, vecinii de sub mine si-au luat libertatea de a lucra cu bormasina in timp ce eu imi luasem libertatea de a dormi in acelasi timp, in casa mea.
Cu fiecare rotatie a burghiului, visam ca mana tremuranda a unui sculptor (el insusi un necioplit) incerca sa-mi ciopleasca cu dalta si cu patentul o gropita in obrazul stang.
Si eu care credeam ca m-am albastrit de la cerneala stiloului cu care scriu,  dar de fapt, camasile verzi nu facusera altceva decat sa-mi opreasca sangerarea. M-am sculat cu pofta de scris.

Azi am fost la Padurea Baneasa sa-mi iau un tefal. Tigaia tigeasca a disparut odata cu reconversia profesionala a fauritorilor lor. Acestia, coplesiti de atata egalitate de drepturi daruita lor de catre marea democratie europeana, si-au dat arama pe fata, chiar acasa la parintii democratiei mai sus amintite.
Traversam strada si pe langa noi, din sens opus, au trecut doua tiganci. Una dintre ele tinea intr-o mana copilul si in cealalta, tigara. Pe gura ii iesea: "sa moara copilasii mei".
A doua se scarpina cu sarg in zona ei genitala, chiar ridicase usor piciorul ca sa faca, probabil, treaba cum trebuie, indiferent daca asta a insemnat sa zaboveasca putin in mijlocul strazii.
Asta are drept de vot? Sigur, de ce nu ar avea? Cu mana respectiva tine stampila...


La cina, rabdari prajite...doar am tigaie noua. Noroc cu amicul Prometeu, caci altfel le-am fi consumat asa cum sunt ele: crude.

Nu mai vreau sa salvez pe nimeni si pe nimic. De cate ori omul/oamenii incearca sa salveze pe cineva/ceva, acela devine pe cale de disparitie. Pe de alta parte, pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti...STOP!STOP!STOP! Nou vs.deja vu!

Mi se pare extrem de amuzant, al naibii de amuzant faptul ca Manastirea Frasinei (ctitorita de parintele blestemator Calinic de la Cernica), de care femeile nu au voie nici macar sa se apropie la nu stiu ce distanta, se afla in comuna Muereasca:
Vorba lui nea Bachus: "Sincere condoleante!"

Asta imi aminteste de calugarii de la Manastirea (de protocol) Sambata, unde am fost in urma cu vreo trei ani. Eram imbracata foarte decent, iar capul il aveam acoperit (asta era tinuta obligatorie impusa inca de la intrare).
Am cumparat de la magazinul manastiresc niste lumanari si l-am intrebat pe calugarul vanzator:
-Acatistul il dau la altar? invatata fiind cu biserica de acasa unde obisnuiam sa merg.
-La altar, ma certa el, ce sa caute o femeie la altar?
-Dar nu va enervati! Stiu ca nu suntem lasate sa intram in altar, si incep a-i povesti cum se procedeaza la biserica mea.
-Gresit! Gresit! Mana, si tot o bagati, asta nu se face! Acatistul il lasati aici, pentru sase saptamani, 200.000 lei (vechi pe vremea aceea).
Tranzactia cu rugaciunea mea care viza intreaga mea familie, mosi si stramosi, s-a incheiat in magazinul bisericesc.

-Chiar asa sa se poarte cu mine?! mi-am spus pasul lui Marcel Iures, pe cand filmam episodul X din "Deriva". Ce daca sunt o urmasa a Evei, ce vina am eu, si cu ce sunt ei mai speciali?
-Eh, doamna, femeia ii poate sminti, imi zise el.
-O femeie imbrobodita sa-i sminteasca? Sunt ei smintiti de la mamele si de la tatii lor!
Daca as fi stiut asta atunci, mi-as fi luat esarfa de pe cap, mi-as fi pus-o in jurul soldurilor si le-as fi dat eu sminteala...macar asa nu as fi fost acuzata pe nedrept!

In "Razboiul lumilor", prima care a cazut a fost biserica. Bacteria a fost cea care a salvat omenirea.
In "Ciociara", femeia si fiica ei au fost violate chiar in biserica, daca imi amintesc bine.
In "Patriotul", oamenii au fost inchisi de alti oameni intr-o biserica si au fost arsi de vii.
Deci imi pot permite sa intreb: Biserica, cui si la ce ii foloseste?
Poate lor: "Nu suntem ingeri"!

Daca trupul nostru este templul nostru, daca al nostru corp este gradina sufletului nostru, ce templu a daramat Isus cu exemplul sau, dar Mahomed, dar toti ceilalti profeti ai monoteismului?
Dar ce semnificatie pot avea Gradinile suspendate ale Babilonului?

Daca Divinitatea ar fi considerat ca barbatul poate duce 9 luni de sarcina si nasterea copilului, l-ar fi lasat pe el sa o faca, dar asa...de ce sa-i chinuim pe barbati obligandu-I sau cerandu-le sa asiste la nasterea copilului lor?



Comentarii

  1. N-a ştiut blegul de călugăr un adevăr de când şi până când lumea: sminteala şi funambulescul pun lucrurile în rosturile lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca am momente cand ma intreb daca nu cumva eu am fost aia bleaga?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-i smintesc femeile. Dar lasa ca-i smintesc ai lor colegi de chilie, si se apuca pe din dos de treburi dosnice :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @loopoo,
    Poate, nu stiu. Si oricum, asta este o trasatura caracteristica fariseului, chiar si celui dinafara bisericii.

    @Oana,
    Cel putin atatea cate sunt si la Vodafone, de exemplu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie