duminică, 2 octombrie 2011

Nerabdare

Ani, spunea...
Hi, hi, ca pe orice fruct oprit, l-am rontait si pe acesta si am citit fix sfarsitul:)
Sfarsitul, adica ultima fraza, deoarece inceputul (I, II si III) deja il citisem.
Ca o consecinta a muscarii mele din acest mar al nerabdarii, am fost izgonita din raiul lecturii, in ipoteza de chercher la femme :)
Apoi am trecut prin diagnosticul de "ziua sau vremea judecatii", pe care am inteles-o ca fiind invitatia de a judeca lumea cu propria noastra minte, numai astfel reusind sa ne insanatosim, iesind din psihoza colectiva cu si despre invierea mortilor :)
6 mai 2011, 19:13 

Ani, spunea...
da, ai dreptate, incepand cu o fraza, poti tese si broda tot felul de povesti :)

am avut parte de chinurile mele existentiale pe tema "ziua judecatii", a himerelor proprii sau imprumutate, despre care am scris in fel si chip. cred ca blogul "anis" cuprinde forma finala a acestor...amintiri, sa le zic:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu