Negandit

Uite, ma inteb si eu, ca pana azi nu am auzit de steve jobs si de minunata sa lectie de viata lasata mostenire omenirii. Ma intreb, ziceam, cati oameni de pe pamantul acesta au auzit de aceasta lectie si, mai ales, cati dintre oameni o si aplica?
Eu cred ca cei mai multi sunt cei ce NU, dar care isi cheltuie banii cumparand “tehnologia sa”. Ma rog, afirmatia asta are la baza strict intuitia mea, eu neavand nici o informatie concreta referitoare la acest aspect.
O tehnologie inventata pentru a inlocui o AMINTIRE, cu o “captura”.  A vedea lumea prin intermediul obiectivului camerei de luat vederi…..de luat vederea. Ironic, nu? O “tehologie” care, sub masca realizarii conexiunii intre oameni, nu face altceva decat sa-i instraineze, sa-i insingureze. In fine, nu sunt retrograda, dar nici pe departe nu sunt adepta tehnologiei dusa dincolo de frontiera omenescului, menita sa-l “robotizeze” pe acesta. Cum  nici a “secolului vitezei” nu sunt. Ne grabim spre ce? Ne grabim spre unde? Raspunsul este doar unul: spre moarte.
“Steve Jobs a trait 56 de ani, timp in care a schimbat radical viata pe aceasta planeta”.
Probabil ca de aceea Viata l-a exmatriculat asa de tanar, ca sa n-o schimbe mai mult decat a facut-o deja :).
In fine, eu cred ca orice boala a trupului este, mai inainte de toate, o boala a sufletului. Sau, mai modern spus, un dezechilibru energetic, atras sau generat odata cu o alegere sau alta pe care omul o face la un moment dat in viata lui. Asa cum, tot o alegere facuta de om la un moment dat,  ii poate schimba acestuia viata, il poate scoate pe acesta din “ghearele” mortii.

Nu  mi-ar placea sa am un astfel de viitor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica