Neg oo gle

Dar buna dimineata, dar ce mai faceti? Dar fiti atenti ce am eu de zis azi, la prima ora:
Atentiune, atentiune! Il rog pe cel ce ma freaca prin dos mai ceva ca baba care isi freaca chilotii de moastele sf. paraschieva, poate, poate ii vine mosului ei o idee de afaceri, il rog, ziceam, sa-mi zica exact ce vrea sa-i spun despre "maciu piciu". Sa zica frumos, cu subiect si predicat, punct si virgula. Si ar fi bine sa repete de 6 (sase) ori, ca poate nu pricep. Si apoi sa scoata banu'. Sa scoata banu' si-i zic. Judecat dupa banu' scos, poate primi  a long story by anisway, o poate primi finut, printre ghilimele, sau din aduceri aminte.

Pauza de tigara :))

Asa, acum , fara nici o legatura cu "gle"-ul din titlu, dar cu niste "oo", ii spun lui lupu ca ba da, se poate ce-am zis eu aici :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica