marți, 4 octombrie 2011

Necuratul

Aiurea! Dracul e un scump, da' s-o fi vazut-o pe muma-sa . Acum doua veri am avut cu ea o cina protocolara. A fost una ad-hoc, caci s-a petrecut in timpul unei pene de curent, la lumina lumanarilor. Nu tin minte s-o fi invitat-o, dar m-am trezit cu ea la masa. Ea se uita la mine si ma masura din cap pana'n picioare.
Eu o supraestimasem, ea m-a subestimat. Cica: "Nu te juca cu focul!" Eu zic: "Focul? Dar e prietenul meu cel mai bun. Mai mult, suntem frati de cruce. Am amintire de la el o cicatrice in forma de inima, de pe vremea cand am dat mana dreapta cu el". Ea zice: "Nu te cred!" Eu zic: "Nici eu pe tine ca esti asa mare si tare cum zici!" Ea zice: "Oh, da? Cere-mi orice si vei vedea de ce sunt in stare!" Eu zic: "Piei!"
Cand a auzit ceea ce i-am cerut, a cascat gura de uimire, de ziceai ca s-a deschis o adevarata wormhole. M-am speriat nitel atunci, dar pana sa-mi scuip eu in san, ca sa-mi treaca de urat, ea s-a inghitit pe sine. Imediat dupa aceea, s-a facut din nou lumina in sat.
Norocul meu cu televizorul, ca vazusem la timp un film facut dupa nustiuce nuvela sf a nustiucarui scriitor, film in care un profesor de mate era gata gata sa-si vanda sufletul pentru nustiuceformula. Si pe Nicolas Cage in " The ghost rider".
Sau poate ca tocmai de aceea, he, he :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu