Necropsie

Numai pacatoasa asta de constiinta a mea m-a impiedicat sa ajung in locul Elenei Udrea sau al Adrianei Saftoiu sau al Olgutei Vasilescu sau al Monicai Tatoiu sau al Andreei Esca sau al Mihaelei Radulescu sau al Teodorei Trandafir sau al Robertei Anastase sau al Monicai Iacob Ridzi sau al Sorinei Placinta sau al Gabrielei Vranceanu Firea sau al Danei Grecu sau al Mioarei Mantale sau al Monei Musca sau al Noricai Nicolai.
Daca pacatoasa asta de constiinta a mea nu m-ar fi oprit, nimeni si nimic nu m-ar fi oprit sa ajung in top, in frunte, pe podium. Ea, constiinta asta care m-a tot oprit de la una sau de la alta, spunandu-mi ca in viata unui om sunt unele lucruri care pur si simplu nu se fac. Sau fapte.
Stie el bine, sfbacterie ce zice, insa stiu si eu acum ca nu numai o data, numai fiindca mi-am ascultat constiinta, “iesind in societate” si incercand sa relationez omeneste, nu de putine ori mi s-au dat motive sa ma simt ca o ratata, ca o terminata, ca o distrusa.
Deci, sefeule drag, stii ce este mai indecent, mai obscen decat cacatul,  voma si  sangele stricat si despre care se vorbeste zilnic? Iti spun eu: sunt chestiile alea de se numesc “Dinu Patriciu”, “Dan Voiculescu”, “Sorin Ovidiu Vantu”, “Fundatia Soros”, “Contesa de Alba “ "Fondul federal" "Inside job" si “Curtea regala a marii britanii”.

Nobletea, ca insusire de caracter, este sau nu, o ai sa nu o ai, te nasti cu ea, sau ea se naste odata cu tine. Nobletea nu se mosteneste si nu se dobandeste nici macar prin educatie. Si nici nu poate fi adaugata in CV sau in blazoane.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica