luni, 10 octombrie 2011

Neaciloopool

"Du-te, du-te! Si s-a dus" :)))

  Strada Doamnei, 11  
08-07-2010
Ani Stoica's Avatar
Utilizator înregistrat
Join Date: May 2007
Posts: 4,463
Gara de Nord

Aseara am calatorit in timp. Da, pentru ca nu de spatiu este vorba. M-am aflat din nou pe acel peron al copilariei mele. Doamne, desi a intinerit, este acelasi. Doar floraria de la intrarea dinspre Dinicu Golescu s-a schimbat. Acum este un mini-market. Imi lipseste floraria aceea. A fost punctul nostru de intalnire, atunci cand plecam in tabara sau in excursie.
Peronul este acelasi, calatorii s-au schimbat. Acum nu mai este la moda sa-ti astepti iubita cu o floare. Este mult mai util sa o intampini cu o ciocolata sau cu un pachet de biscuiti. Tin de foame. Am obosit de atata pragmatism. Atunci cand dragostea trece prin stomac, ca tot ce trece prin stomac, de altfel, are acelasi sfarshit.
Mi se facuse cumplit de dor. M-as fi urcat in primul tren si p'aci ti-e drumul. Mi-a trecut. Realitatea sagetii albastre care circula cu 50 de km la ora datorita conditiilor de trafic, m-a adus inapoi cu picioarele pe pamant. Aceleasi dale. Acelasi efect advers...fie al ratiunii, fie al digestiei, tot un drac.

Despre copilarie vorbesc, desigur :)

2 comentarii:

  1. Obisnuiai sa faci drumetii pe munte? Si acum sunt actuale, caci te feresc de aglomeratia si lipsa de bun simt a turistilor de duminica de peste tot.
    Si mie imi place Gara de Nord, ca toate garile de fapt. Nu mai vorbesc de trenuri, locomotive si tot ce tine de calea ferata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Incepand cu clasa a cincea, dirigintele nostru de atunci, profesor de romana, n-a "ispitit" cu genul asta de aventura. Periodic plecam la munte. Ne invata cum sa ne echipam, ce sa avem in rucsac, cum sa ne orientam pe traseu. Doamne, cate am avut de invatat de la d-l Lungu! Multe invataminte pe care nu le-am invatat de la tatal meu, cu care nu am fost niciodata la munte :)

    RăspundețiȘtergere