Semn de carte

"Istoria se repeta!" Asa, si? "Fiindca nu invatam din greseli!" Greseala este ceea  ce simti tu ca este gresit. Ceea ce ti se spune ca este gresit, sunt greselile lor. De cand e pamantul asta, pamantul se invarte in jurul soarelui. De cand e pamantul asta, pamantul se invarte in jurul axei sale. De cand e luna, luna se invarte in jurul pamantului. Cata vreme fiecarei secunde a fiecarei ore, a fiecarei zile, a fiecarei luni, a fiecarui an, ii sunt alocate aceeasi cifra, acelasi numar, acelasi nume, istoria se va repeta. Azi e joi, asa cum vor mai fi zile de joi. Ieri a fost miercuri, asa cum au mai fost zile de miercuri.
Daca vrei ca istoria sa nu se mai repete, mergi cu spatele. Daca nu-ti place istoria mersului cu spatele, mergi in maini. Daca nici istoria mersului in maini nu-ti place, mergi cu mersul piticului. Daca nici istoria mersului piticului nu-ti place, sari intr-un picior. Si vezi tu unde ajungi. Daca ajungi nicaieri, inseamna ca ai nimerit pe blogul lui Joe. Lav ia :)
Istoria se repeta in sens maladiv, pentru ca oamenii nu mai stiu sa faca dragoste. Oamenii stiu sa se futa ca chiorii sau, in cel mai fericit caz, sa faca sex. Atunci cand nu se limiteaza  la doar a scrie despre asta.
Ultimul barbat pe care l-am iubit si cu care am facut dragoste, a scris o carte despre asta. Mie mi-a scris-o. Bine, mie mi-a scris o jumatate de pagina. Restul de pana la aproape o mie, le-a scris pentru orgoliul lui. :)

"Pielea ei avea gust de sare, iar gropita dintre sani ii mirosea a ambra si a caramel. Buricul ei forma o adancitura atat de fina, incat buzele mele erau fericite s-o mangaie. Degetele mele ii atinsera pantecul; ii sarutai jilaveala. Keira isi stranse picioarele in jurul umerilor mei; talpile ei imi dezmierdau spatele.
Isi puse o mana sub barbia mea, ghidandu-mi gura spre gura ei. Pe fereastra, se auzea un sturz; pasarea parea sa-si acorde cantecul cu ritmul rasuflarii noastre. Cand tacea, respiratia Keirei se oprea; bratele i se  smulgeau din stransoarea mea si imi respingeau corpul, pentru ca imediat dupa aceea sa se agate iar de mine.
Amintirea acelei nopti, moment de intimitate in care incercam sa alungam moartea-inca ma bantuie. Stiam deja ca nici o alta femeie n-avea sa-mi mai daruiasca o asemenea imbratisare, iar gandul asta ma sperie."

In completare, azi, 28. oct. 2011, spun ca postul acesta este scris de individa ce sunt, pentru individul, indivizii ca ea :).

Comentarii

  1. Istoria se mai repeta si pentru ca nu suntem in stare sa invatam din ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, loopoo

    Uite, o prima lectie data de istorie ar fi aceea de a invata sa nu mai vorbesti la plural in absenta unui subiect cert identificabil. Cine nu suntem? Noi! Care noi, loopoo? Noi, cine?
    Ori spui sunt/nu sunt ( precizand clar subiectul, eu/ei) in stare sa..., ori spui sunt inca multi incapabili sau inapti sa blablabla :)
    Lectia asta poate fi o lectie de comportament, de atitudine si de asumare, nicidecum una de gramatica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai cei incapabili, daca vrei sa punctez concret pe cineva, ar fi aia care ajung in conducerea statului. Ei repeta greselile trecutului. Una din ele ar fi aceea ca si pe timpul comunistilor, si acum, cei de la putere au tot timpul o avere mai mare decat a omului de rand. Oare un presedinte sau un demnitar nu poate sa aiba un salariu obisnuit?
    Comunistii promovau egalitatea intre oameni, dar cei din aparatul central aveau tot ce le trebuie, in timp ce poporul crapa de foame si frig. Astia de acuma fac la fel, sau mai rau. Asta ar fi un exemplu de repetare a istoriei.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica