Ac de cojoc


Azi, pentru a doua zi consecutiv, mi-am reparat cizma stanga. Pe cea dreapta o lasasem in custodia mesterului. Cizma stanga avea un ochi dus, ca la ciorap. Pe care l-am cusut. Cizma dreapta avea un dinte impotriva fermoarului. Ai naibii producatori de astfel de lucrari!
Ieri mesterul mi-a declarat ca el nu se baga la ochi, el se ocupa doar de dinte. Lasa ca ma bag eu in seama, i-am zis. In timp ce noi ne imparteam teritoriul, care cu ochiul, care cu dintele, a trecut pe langa noi o femeie care, ca din senin, ne-a zis:
-Dati telefon, ard toate luminile!
Uite ca n-am dat nici un telefon, am dat doar sfoara-n tara. Cine a fost pe receptie, bine, cine nu, ce sa-i facem noi?
Pe drum erau o multime de masini, care cu numar de Bucuresti, care cu numere de judete. Ori ca eram eu obsedata, ori ca nu aveam ochi decat pentru unul dintre acestia, dar pot spune ca oriunde intorceam privirea, il vedeam doar pe alfa romeo.
Ma gandeam ca multi au venit plini de avant cuceritor sa cucereasca Bucurestiul. Unii au reusit, iar altii au sfarsit prin a fi cuceriti. Asta pentru ca niciodata planurile de acasa nu se potrivesc cu planurile din targ, indiferent de cat de buna este parerea lor despre ei insisi. Si pentru ca multi au uitat sa ia in calcul, sa tina seama si de planul general al carei parte suntem toti, un plan numai si numai al lui Dumnezeu .
Sigur ca la lumina soarelui se vad cel mai bine toate semnele. Daca unii nu au reusit sa vada in ele decat defecte si sa se sperie pana si de umbra lor, eu am reusit pana la urma (si nu tocmai usor) sa vad intr-o lumina cu totul noua orasul in care m-am nascut si pe care nu am incetat sa-l iubesc, indiferent ce se spune despre el. Azi am vazut Noul Meu Oras, un oras pe care il numesc al Nostru, al celor ce-l vad in aceeasi lumina.
Am ajuns acolo de unde am luat paine de casa si covrigi, o bunatate de paine si patru bunatati de covrigi, rumeni, cu mac si cu sare.
La intoarcere mi-am recuperat incaltamintea. Niste lei a costat reparatia ei. Asta este, azi rolurile s-au schimbat. Am scos-o si eu pe ea, ca destul m-a scos ea pe mine. Din minti. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica