duminică, 25 septembrie 2011

"Tudor"

Unde facem Revelionul?
17.09.'08

-Unde mergem de Revelion? intreba Mariana in timp ce se asezau la o masa de pe terasa hotelului, pentru a-si savura cognacul dupa o masa copioasa.
Intrebarea avu darul de a-i face pe baieti sa riposteze la unison, iar pe fete sa rada.
-Mai femeilor, zise Bogdan, nici nu ati terminat vacanta asta si deja va ganditi la urmatoarea?
-Cum noi suntem niste gospodine desavarsite, facem iarna car si vara sanie, am spus eu, primind imediat sustinerea celorlalte.
-La Amara, propuse pe un ton malitios Alexandru.
-Lacul Amara a secat, veni prompt raspunsul meu. Am vazut asta la televizor. Au promis autoritatile locale ca-l vor umple cu ambrozie si nectar! Pana atunci, insa, eu nu calc pe acolo!
-Dar la Corabia sau la Calafat nu vreti? intra si Bogdan in jocul asta.
Singurul care era dispus sa ia in serios discutia era Marian.
Dar deja noi, fetele nu mai eram atente la vaicarelile si protestele lor. Noi aveam ceva de stabilit.
Iulia fu de parere ca tot in Austria era cel mai bine.
-Lasa-ne cu Austria, am sarit si eu si Mariana. Timp de doi ani am calcat Austria in lung si-n lat! Altceva acum, ceva nou!
-Sa mergem in Turcia, incerca timid Iulia o alta propunere.
-As, ziseram noi, amuzate de modul cum reactionam.
Ori Austria, ori Turcia, aceeasi poveste. Si colo si colo suntem deja ca acasa.
-Cipru este o idee, zise Mariana. Am mai fost acolo o data, a fost OK.
-Buuun, deci trecem Ciprul pe lista, am spus eu, cine este pentru cine este impotriva.
-Cipru sa fie, zisera baietii dezarmati. Deja incepuram sa ne facem planuri. In primul rand sa mergem din timp la agentie, sa nu mai asteptam targul de turism din octombrie. Ca doar ne-am convins ca romanului ii place sa calatoreasca, asa ca trebuie sa fim prevazatori. Apoi ne-am luat cu vorba despre cum aveam sa ne petrecem urmatoarea zi din concediu.
Tocmai cand distractia era in toi, se auzi vocea Marianei:
-Auzi, Bogdanu, dar in Dubai cum ti s-a parut cand ai fost? Merita un Revelion acolo?
Propunerea asta avu darul sa faca ochii fetelor sa sclipeasca, iar pe baieti sa-si comande inca un rand de bouche, pentru a-si face curaj sa infrunte noile provocari.


"Fii barbat, Tudore!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu